D: homous + uskovaiset vanhemmat

what can I do.......

Moi. Oon 17v. poika, ja mul on masentava ongelma. Mun vanhemmat on todella uskovaisia, mutsi ripustelee seinille tyyliin satoja ristejä ja kuuntelee paskaa gospelia aamusta iltaan ja lukee raamattua silmät kiiluen.. iskäkin on uskovainen muttei hössötä siitä yhtä paljon. eikä mua haittaa, että ne uskoo jumalaan, mutta kun ne yrittää tuputtaa sitä samaa mullekkin. Kun olin 15 nii ne sai tietää mun olevan homo (faija oli nähnyt mun pussaavaan yhtä kaveripoikaani/sen aikasta ihastustani), eivätkä todellakaan tykänneet siitä. itseasias faija ei puhunut mulle melkeen vuoteen muutakuin tiuskien. Mulla on kaks isoveljeä, ja nekin näyttävät inhoavan mua, vaikka ennen oltiin tosi hyvissä väleissä..
Nyt äiti on alkanu puhua että mä voisin mennä johonkin helvetin eheytysleirille, ''ennekuin on liian myöhäistä''. mutsi ja faija pitää homoutta sairautena.
Miten voisin selittää niille homouden niin että ne ei lähettäis mua minnekään leirille tai alkais mykkäkouluun tai heittäis pois kotoa?? Ja mitä sitten jos oikeesti joudun ulos kodista, onko kellään kokemusta...?

27

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D&L

      Jossain topicissa puhuttiin siitä, et SETA:lla vois olla jotain suojelukoteja, yms?
      Mieti mikä on elämäntilantees: kuinka kauan aiot asua kotonasi, jne.
      Jos sun vanhemmillas on yhtään tolkkua, niin perustellut faktat homoudesta luulis auttavan jonkin verran. Jos sul on kaks isoveljeä, nii tieteen tulosten mukaan ei oo mikään ihme, et nuorimmaisena poikana oot homo.

      Tai sit voit mennä sinne eheytysleirille, kestää sen kaiken paskan siel huumorilla ja esittää vanhemmilles et oot ''parantunu''. En kyl ite suosittelis, sillä vissiin eheytystoimenpiteissä on todettu aika suuria itsemurhalukuja?

      Pärjäile.

      t: D&L

      • Jeppuboy

        Mulla on myös kaksi isoveljeä, joilla on naiset. Kun kerroin olevani gay peruskoulun lopussa, oon ollut gay joka kuukausi.


    • tiedä oikeutesi

      Vanhempasi eivät voi sinua alaikäisyydestäsi huolimatta lähettää sinua eheytysleirille vastoin tahtoasi. Nämä eheytysleirit eivät myöskään ole tarkoitettu tahdonvastaiseen hoitoon, ne ovat suunniteltu sellaisille, jotka nimenomaan itse haluavat eroon homoseksuaalisista mieltymyksistä. Ne eivät toki toimi silloinkaan, vaan ehdollistavat ihmisen itseinhoon homoseksuaalisten ajatusten tullessa.

    • tiedä oikeutesi

      Tee vanhemmillesi myöskin selväksi, että sinun seksuaalisuutesi on sinun asiasi; he eivät päätä sinun seurustelustasi tai ihastuksistasi, kuten et ole sinäkään sanonut heille, kenestä heidän pitää tykätä. Mieltmyksestä asia on pohjimmiltaan kiinni, joku tykkää mansikoista, toinen mustikoista. Siihen ei ole kenelläkään mitään sanomista. Faktat myös puhuvat heitä vastaan.

      Jos sinut heitetään pois kotoa, etkä ole töissä eikä sinulla ole tuloja, menet luonnollisesti sosiaalitoimistoon, varaat sieltä ajan sosiaalineuvojalle. Sinulla on oikeus toimeentulotukeen ja asumistukeen. Sen takia minäkin maksan veroja, että kaikilla on puuroa lautasella ja katto pään päällä. Saat kämpän, saat enemmän rahaa kuin nyt ja saat seurustella kenen kanssa lystäät, eikä vittumaiset sukulaiset ole koko ajan korvanjuuressa vinkumassa kuin p*rseeseen raiskatut koiranpennut, että kuinka paljon he stressaavat toisten ihmisten seksielämästä.

      Ja muutaman vuoden kun olet näkemättä vanhempiasi, niin he ovat jo lähestulkoon suutelemassa varpaitasi, että "Älä hylkää meitä, tule käymään, lupaamme olla kilttejä ja ottaa vaikka sateenkaari-tatuoinnin hanuriin, tein pasteijoitakin..."

    • what can I do.......

      Kiitos kaikille :) helpotti kyl jotenkin tilannetta.. Eheytysleirille en aijo mennä mistään hinnasta, mutta muuten jutut kuulosti hyvältä. Katson miten asia etenee..

      • Jeppuboy

        Ole kuin mutsis nuorena, mutta unohda gospel. Ikäistesi suosiossa on DJ David Guetta.


    • Jeppuboy

      Maikka näytti eri vuosien kouluterveyskyselyistä, että amiksen tytöistä kahdessa vuodessa 73 % oli kokenut yhdynnän. Osa urheilujätkistä haluaakin piukeeta.

      • HöhHöhHöö

        Itse kun olin nuori (virn) niin seksuaalivalistajan mukaan kaikki oli heteroja, ei ollut olemassa homoja eikä lesboja. Kaikille näytettiin samoja perusyhdyntäkalvoja...

        Tosin nykyäänkin monessa paikassa tyttöjen ja naisien oletetaan olevan heteroja, raskaana ja omaavan paljon sukupuolitauteja, kysellään poikaystävästä jne. Miesten oletetaan olevan heterohurmureita, jotka hurmaa heti naisen kuin naisen. Oletetaan, että kaikilla on tosi aktiivinen, jopa hurja (hetero)seksielämä ja että viikko ilman (hetero)seksiä (=yhdyntä) on aivan liian pitkä aika.


    • Jeppuboy

      Mutsi osaa samastua mun tilanteeseen. Molempia miellyttää hotit college jocksit.
      Söpöt kasvot, lyhyet hiukset, lihaksikkaat käsivarret, isot rintalihakset, sixpack, timmit pakarat ja leveät reidet.

    • Läheltä-seurannut

      Minusta sinulla ei ole mitään ongelmaa, järjestä elämäsi niin kuin itse tahdot. Äitilläsi on päässä paljon vikaa, isälläsi ei ehkä ihan yhtä paljoa, mutta isäsi ikäisen miehen pitäisi jo tajuta, että Raamatun jumala on yhtä satua kuin Allahit ja hindujen miljoonat jumalat tai suomalaisten haltiat ja maahiset.

      Äitillesi et mitään voi, naisen psyykke on sellainen, hamaan hautaan asti se menee risteineen, vaikka maailma näyttäisi mitä. Isäsi luopuu kristittyjen Jumalasta kunhan maailma tarpeeksi kolhii ja hän oivaltaa, että mikäs se tuollainen jumala on...

      • ihailen

        Hyvinpä osaat ennustaa täysin tuntemattomien ihmisten tulevaisuuden heidän sukupuolensa perusteella :)


    • lapuanhalkiot

      Kylläpä Suomi on täynnä noita "eheytysleirejä". Työttömille on omansa, mielisairaudesta epäillyille on omansa. Jos et käyttäydy hyvin tai omaat valtavirtaa vastaan olevia mielipiteitä, niin niillekin on omansa. Jos et ole tarpeeksi sosiaalinen, nyt kyllä joku setä tai täti sinutkin eheyttää tavalla tai toisella. Et ehkä löydä näitä ilmoittautuaksesi, mutta tälläistä tämä Suomeliini nykäänkin on.

    • sexodus

      Raamatussakin on yhtä hurskasta kohti pari synnissä elävää. Jokaisen täysi-ikäisen oma-asia.

    • anteeksiantoa

      Seksuaalisuuden alueella synnit ovat melko yleisiä ja vähempiarvoisia. Homo ei voi itselleen mitään.

    • Anonyymi

      Silloin kun se on synnynnäistä, se ei voi olla syntiä. Eikä se ole syntiä muutenkaan kellekään.

    • Anonyymi

      On vaan sellainen, eikä voi sille mitään.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe