Mitä ihmettä ihmiset näkevät niin persoonattomassa tyypissä, ei minkäänlaista lavakarismaa,ääntä eikä ulkonäköä.
Taas tuli todistetuksi että tangomarkkinat ovat ihan skeidaa nykyisin.
Taitaakin olla nykyisin niin että se joka huonoiten laulaa niin JATKOON VAIN!
Antti Ahopelto,EI!!
14
2012
Vastaukset
- Tinsuli
Katselen myös täällä samaa ohjelmaa ja olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi ahopellosta. Itse pidän koskelosta.
- jep..
"Taas tuli todistetuksi että tangomarkkinat ovat ihan skeidaa nykyisin.
Taitaakin olla nykyisin niin että se joka huonoiten laulaa niin JATKOON VAIN! "
Näköjään. Huonoiten laulava jopa voitti!! - UFo
Ihmiset eivät välttämättä lähde tanssipaikoille draamakuningatarta katsomaan. Maria Tyyster on kauniimpaa katseltavaa, tulee aikuinen Shirley Temple mieleen. Tino Ahlgrenissa on nuoruuden energisyyttä, osaa valloittaa yleisönsä. Heikki Koskelo olisi minunkin mielestäni ollut voittaja itseoikeutetusti. Ihana ääni, eikä ulkonäössä ole vikaa! - Saavat sitten tuomarit nähdä vuoden mittaan, kenelle eniten tulee yleisöä tanssipaikoille.
- UFo
Kukaan ei ulkonäölleen mitään voi, mutta mielestäni Ahopelto on kasvoiltaan jotenkin sievistelevän näköinen. Kuin prinsessa Ruususen kokkipoika.
- Kaarlokum
UFo kirjoitti:
Kukaan ei ulkonäölleen mitään voi, mutta mielestäni Ahopelto on kasvoiltaan jotenkin sievistelevän näköinen. Kuin prinsessa Ruususen kokkipoika.
Koskelolle olisi voitto kuulunut.
Mutta miten jatkossa menestyy riippuu itsestä. Ja niin kuin tuomarit sanoivatkin, Koponen on enemmänkin suurten estradien esiintyjä.
Tänä vuonna oli ehkä pakko valita nainen voittajaksi.
Toivottavasti Ahopelto tajuaisi nyt lopettaa yrittämisensä... - pipo pois lavalla
Kaarlokum kirjoitti:
Koskelolle olisi voitto kuulunut.
Mutta miten jatkossa menestyy riippuu itsestä. Ja niin kuin tuomarit sanoivatkin, Koponen on enemmänkin suurten estradien esiintyjä.
Tänä vuonna oli ehkä pakko valita nainen voittajaksi.
Toivottavasti Ahopelto tajuaisi nyt lopettaa yrittämisensä...Niin ja Ahlgren sekä tää lätsäpäätyyppikammotus.
- Anonyymi
UFo kirjoitti:
Lyhyt pieni mies ja niin täynä ihteään kun mies vain voi olla. Laskusuunnassa on ura .olin eteläsuomessa kuuntelemassa Anttia ohjelmisto täysin nolla.
- heitä ootan yhä vaan
Minä niiiin toivoisin, että Tapani Kangas ja Antti Ahopelto osallistuisivat vielä. Komeita ja hyviä laulajia. He olivat nytkin parhaat miehet.
- Kysyisin
Missä niillä on sitä ulknäköä? Pepussako vai siinä sotkuisen oloisessa olemuksessa? Kanga on surkeimmista surkein, eikä Ahopeltokaan juuri hetkauta!
- -demari-
ulkonäköä??! Sitäkö Tangomarkkinoilta haetaan???
- oliivi.
A Ahopelto on surkea ,pois tangokisoista...Siis älyäisi jo lopettaa,ei tule pärjäämään....
- Stenkai
Kuka on antti Ahopelto
- Anonyymi
Ähtärissä tanssit jatkuu🍓
https://youtu.be/-V_FESv7638
Mustikkavuoren lavalla tanssitaan kesäkeskiviikkoisin.
Tanssit yleisimmin klo 19-23.
Kahvio-ravintolassa A-oikeudet.
Hymy poika saapuu Ähtäriin
ke 06/07/22 Antti Ahopelto & Etiketti
Lavaisäntäkin voi näkyillä 😍
Nyt Viihteelle 👠👠
Täällä on Naiset 👄
Ja Anttihan tanssii tauolla 👞👞
- Anonyymi
Laulaako Ähtärissä vaalilaulua pandoista 🤣
Naurettava pätkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883