Minulla on ollut profiili qruiserissa monta vuotta. Olen ihmetellyt, miten hiljainen paikka se on, vähän kävijöitä ja viestit harvinaisia. Olen hieman alle 30-vuotias. normaalin näköinen, ehkä jopa hieman komeakin, koulutettu, työssäkäyvä, minulla on säädyllinen esittelyteksti, selkeät kuvat itsestäni ja selkeät tiedot ja ihan normaali elämä.
Tein huvikseni toisen profiilin yhdeksi vuorokaudeksi. Laitoin iäkseni 19-vuotta. Profiilikuvaksi laitoin hieman utuisen vanhan kuvan itsestäni, jossa olen 13-vuotiaana saunassa (pelkät kasvot). Ainoa kuva. Itsestäni en kerro yhtikäs mitään. Ei esittelytekstiä. Tietoihini laitoin vain että olen hoikka ja sileä. Kuvaukseen laitoin, että "Alistuva". En itse laittanut viestejä kenellekään enkä vieraillut kenenkään profiilissa, olin vain kirjautuneena.
Ja mitä tapahtui. Voi herranjumala sitä kävijöiden määrää ja viestejä tuli enemmän yhdessä vuorokaudessa kuin on tullut kaikkien näiden vuosien aikana oikeassa profiilissani. Lähes kaikki viestit tulivat yli 30-vuotiailta. Jokainen viesti oli enemmän tai vähemmän suora seksiseuran haku.
Luulin olevani homoseksuaali, mutta jos tuo on homoseksuaalien paikka, niin ilmeisesti en ole. Miksikä kutsutaan tavallisia miehiä, jotka tuntevat seksuaalista vetoa tavallisiin miehiin? Ja onko heille kenties olemassa omaa portaalia?
Tein Qruiser-testin
13
768
Vastaukset
- 18+19
ei yllättävää ollenkaan. Noinhan se menee, kun on alle 20v niin viestejä saa paljon just tyyliin 30-60v ukoilta jotka haluais panna mua, vaikka tiedoissa lukee että olen TOP. Ja etsin 18-25 vuotiaita kavereita tai suhdetta niin silti ne ei vaan tajua. Ite oon siis 19v.Pelkään että jään yksin, mitä jos mustakin tulee ruma sitten kun olen 30 enkä kelpaa kenellekkään?? tuleeko mustakin epätoivoinen joka yrittää saada kauniinkomeilta nuorilta jätkiltä jotka voi sekstailla minkä kanssa tahansa.Homouden takia kammoksun vanhenemista, tajusin että yhellä kaverilla on jo ryppyjä (hän on 20) kun ryyppää ja polttaa paljon. Ite en juo enkä polta, syön paljon kasviksia jotta saan antioksidantteja jotka suojaa kehoa vanhenemiselta kahvinki vaihdoin pari vuotta sitten vihreään teehen kun se suojaa myös ihoa vanhenemiselta. Pyöräilen, uin ja käyn salilla säännöllisesti,haluan että keho pysyy nuorena.mua sanotaan usein babyfaceks, mistä oon oikeesti ylpeä :)
- ikuisesti nuori
Terveellisillä elämäntavoilla ihminen säilyy paremmin sehän on jo todettu monissa tutkimuksissa. Esim:tupakoivan 50v iho näyttää tupakoimattoman 60v iholta. Kun ei polta eikä juo, syö terveellisesti ja liikkuu niin keho pysyy hyvänä ja mieli myös. Auringon ottamista kannattaa myös välttää jos haluaa ihon pysyvän hyvänä.
- freegay
""tuleeko mustakin epätoivoinen joka yrittää saada kauniinkomeilta nuorilta jätkiltä jotka voi sekstailla minkä kanssa tahansa.""
- tulee, valitettavasti tämä elämä vaan näin menee, jokainen meistä vanhenee ja sille ei voi kukaan mitään, mitään "eliksiiriä" ei ole keksitty millä saisit pitää ihosi ikuisesti "lapsenpyllynpehmoisena" Hetki vain ja huomaakin että ne ensimmäisset "rypyt" onkin naamassa, toisaalta parempi, että elämä jättää "kolhuja" naamaan kuin sieluun, sisimmänsä kun säilyttää nuorekkaana ja valoisana niin huomaa, että "30-60v:näkin" voi olla kelvollinen nuoremmille, ihan heidän itsensä halusta, ei vokottelemalla. Olisi mielenkiintoista tietää paljonko qruiserissa on noin parikymppisiä, kolmekimppisiä jne. sekin voi vääristää tilastoja.
myönnän itsekkin joiltain noin parikymppisiltä kysyneeni olisiko kiinnostusta minun suhteeni (olen 38v) Myös minulta on jotkut nuoret kysyneet kiinnostusta ja joidenkin kohdalla olen hylännyt juuri iän takia.
Toisaalta olen harrastanut seksiä yli 60v kanssa.
Kaikki me olemme yksilöitä ja kaikilla meillä on omat motiivimme lukea tai hakea seuraa täältä. Joku nuori voi hakea turvaa vanhemmasta, joku vanhempi haikailee nuoruutta. Jos molemmat saa mitä haluaa niin mitä me muut siihen moralisoimaan.- johanyon
"Joku nuori voi hakea turvaa vanhemmasta, joku vanhempi haikailee nuoruutta. Jos molemmat saa mitä haluaa niin mitä me muut siihen moralisoimaan."
Joo ja jos 38 vee on yli 60 vuotiaan kanssa, niin mikäs siinä.
Painotan nyt kuitenkin, että laitoin kuvan itsestäni, jossa olin 13-vuotias, ja suuri määrä yli 30-vuotiaita ehdotteli seksiä.
En minä edes moralisoi, olen pikemminkin sanaton. johanyon kirjoitti:
"Joku nuori voi hakea turvaa vanhemmasta, joku vanhempi haikailee nuoruutta. Jos molemmat saa mitä haluaa niin mitä me muut siihen moralisoimaan."
Joo ja jos 38 vee on yli 60 vuotiaan kanssa, niin mikäs siinä.
Painotan nyt kuitenkin, että laitoin kuvan itsestäni, jossa olin 13-vuotias, ja suuri määrä yli 30-vuotiaita ehdotteli seksiä.
En minä edes moralisoi, olen pikemminkin sanaton.Sorry jäi huomaamatta tuo 13v. ikä.
Itse moralisoin kyllä aika rajusti tuommoista.
Sen ymmärrän jos tuon ikäinen tutustuu itseensä tai oman ikäisen kaverin kanssa.
En missään tapauksessa hyväksy, että joku aikuinen sotkeutuu tuon ikäisiin.
Se on vaan niin väärin.
- kundi86helsinki
Kun tekee uuden profiilin, se tulee näkyviin sinne Uusia-osioon ja siellähän kaikki käy kyttäämässä uutta lihaa :) Mä saan aina enemmän viestejä kun päivitän profiilia kun se nousee sinne päivitettyjen listalle. Ja synttäripäivänä sain paljon viestejä kans. Mä oon kyl keskimääräistä komeampi ja profiilista löytyy kuva mun kropasta (joka on kunnossa).
Mut kyllä niitä viestejä varmaan tulis enemmän jos oisin pari vuotta nuorempi. :) - freegay
"Painotan nyt kuitenkin, että laitoin kuvan itsestäni, jossa olin 13-vuotias, ja suuri määrä yli 30-vuotiaita ehdotteli seksiä."
- tulitko maininneeks, että kuvassa olet 13v ja kiinostais se mitä olit sinne kirjoittanut muuta tietoa itsestäs, en ole ko. sivun käyttäjä ja muutenkaan en usko näihin netti-hakuihin, kaverit löytyvät arkisesta elämästä, jos on löytyäkseen, ei "maailman turuilta" ps. olen ymmärtäny, että qruiseri on homojen netti-palsta, täysikäisten- johanyon
En tullut maininneeksi, kuten alussa sanoin, en kirjoittanut esittelytekstiini mitään, tietoihinkin laitoin vain vartalo-kohtaan sanat hoikka ja sileä.
Seurustelukumppanin löytyminen voi olla helppoa arkisesta elämästä, jos rientää paljon ulkona ja asuu siinä haisevassa paskaviemärissä, jossa kaikenmaailman pervertikot temmeltävät, joka tunnetaan nimellä Helsinki. Jos asut keskikokoisessa kaupungissa, et pahemmin juo alkoholia, etkä ole kiinnostunut menemään paikkoihin joissa ihmiset pämppäävät, gay-mestoja ei edes ole ja päiväohjelmaasi kuuluu lähinnä työssäkäynti, kaupassa käynti, kaverin luona käynti, ehkä joskus elokuvateatterissa yms. piipahtaminen ja loput kotona, niin vaatii melkoista sattumaa törmätä siihen elämänsä mieheen IRL.
- 3+11
Mä olen kans qruiserissa, mutta ihan "oikealla" ja asiallisella profiililla, reilu 40 v jne. Yhteydenottoja tulee pari viikossa.
- Kundi31v
Oon qruiseris kans ja etsin just sun tyyppistä, mutta harvoin osuu kohdalle... Et kyllä meitä on, mutta harvassa...
- 17+2
Mullakin ikää reilu parikymmentä ja tosi asiallinen profiili qruiserissa ollut pari vuotta. Viestejä tuntemattomilta on tuona aikana tullut muistaakseni kaksi tai kolme. Olen transsukupuolinen(siis syntymässä naiseksi määritelty vaikkakin nykyään ulkoisesti ihan kuin kuka tahansa mies) ja tuo asia varmaankin(?) saa monet miettimään kaks kertaa ennen ku ottaa yhteyttä. En kuitenkaan haluais laittaa sitä varsinaisiin hakukriteeteihin näkyville koska en toivo että kaikennäköset "pervoilijat" alkaa haikailemaan vaan ja ainoastaan jonkun tuollaisen "erikoisuuden" takia.
- Qreeeeat
Laitatko kuinka paljon itse viestiä? Turha valittaa, jos vain odottaa toisen yhteydenottoa tekemättä mitään. Tähän kuitenkin moni sortuu tuola qruiserissa. On sielä niitä normaaleja ihmisiäkin paljon, esim yhden esittelytekstin peruusteella päädyin kerran vaihtamaan ajatuksia sähköautoista ja niiden akuista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271