Miten..?

Lovethewayyoulie

Ja taas..Hän tulee ajatuksiini hetkittäin.Joskus menee pitkiäkin aikoja että en mieti häntä.Mutta sitten..Ihan kuin hän pystyisi lukemaan ajatukseni tuhansien kilometrien päästä ja ottaa minuun yhteyttä. Ja miksi en pääse hänestä eroon vaikka hän on sydämeni särkenyt useaan kertaan. Siinä naisessa on jotain,jotain mystistä.Kaikki on sanottu ääneen mutta silti kummallakin on ajatus siitä että,suhde ei tulisi toimimaan välillämme. Tapaamisemme on jännittynyttä. Toinen odottaa toisen "siirtoa" tai jotain vinkkiä ja silloin kun se tulee,sinkoilevat kipinät ja voi sitä himon määrää.Ketään en ole halunnut niin paljon ja ketään en ole halunnut unohtaa niin paljon kuin häntä. En tiedä mitä tämän henkeäni salpaavan naisen kanssa tekisin..Hän saa pääni aivan sekaisin. Olemme leikkineet tätä leikkiä jo 5 vuotta ja loppua siihen ei tunnu tulevan. Kun olen jo hänet unohtanut,niin jostain kumman syystä hän ottaa aina minuun yhteyden.. Silloin mieleeni palautuu jälleen se intohimo,halu koskettaa,maistaa ja vaan pitää käsiäni hänen ympärillään,koska se tuntuu hyvälle ja oikealle.
Tämä nainen on jotain,jotain ihmeellistä joka saa minut heti jos haluaa.
En vain pysty sanomaan hänelle EI. Haluan unohtaa,mutta en ole siinä onnistunut. Hän tietää että hakisin vaikka kuun taivaalta jos hän sitä pyytäisi.
Nykyinen suhteeni on tasapainoinen ja rakastan naistani.Mutta voinko rakastaa kumpaakin? En oikein itsekkään tiedä miten tässä tulee käymään.Enkä tiedä pääsenkö eroon tästä toisesta ikinä. Rakastan kumpaakin naista syvästi ja haluan elää kummankin kanssa. Toinen on intohimoinen rakastaja ja toinen on vakaa ja varma kumppani. Olen tullut siihen tulokseen että,jos nämä naiset yhdistäisi olisi siinä minun unelmien nainen. Olisiko tässä syy,miksi en pääse tästä "huumaavasta" naisesta eroon..?

20

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskiyö

Hei, tässä vastaus: "Olen tullut siihen tulokseen että,jos nämä naiset yhdistäisi olisi siinä minun unelmien nainen." Kumpikaan heistä ei ole sinulle se oikea.

• Lovethewayyoulie

True true. Mutta ehkä minulle ei sitä täydellistä olekkaan..Toisesta haluan luopua,mutta en ole siinä onnistunut. Ja toinen..Toinen on maailman huomaavaisin,rakastavaisin ihminen josta en halua luopua.
        Mitään morkkiksia ei ole tullut ja sitäkin olen ihmetellyt.
        Onko muita jonka tarina olisi samankaltainen..

• Keskiyö
        Lovethewayyoulie kirjoitti:

True true. Mutta ehkä minulle ei sitä täydellistä olekkaan..Toisesta haluan luopua,mutta en ole siinä onnistunut. Ja toinen..Toinen on maailman huomaavaisin,rakastavaisin ihminen josta en halua luopua.

Ehkä tämä toinen nainen, josta et pääse irti, on sinulle haaste, joka sinun täytyy voittaa jotta pääset kehittymään eteenpäin ja sitä kautta pääset lähemmäs sitä Oikeaa. Kuka ties jos se oikea onkin tuo toinen ihminen josta et halua luopua. Älä alistu olemaan heikko sille toiselle naiselle.

• seinäruusunen*
        Keskiyö kirjoitti:

Ehkä tämä toinen nainen, josta et pääse irti, on sinulle haaste, joka sinun täytyy voittaa jotta pääset kehittymään eteenpäin ja sitä kautta pääset lähemmäs sitä Oikeaa. Kuka ties jos se oikea onkin tuo toinen ihminen josta et halua luopua. Älä alistu olemaan heikko sille toiselle naiselle.

Keskiyö!!!!!

olen sun kanssa täysin samaa mieltä

• jaudu sii

Olin se "vakaa ja varma kumppani", kunnes sain tarpeekseni. Eipä tuo elo nyt eksälläni ihan hehkeän onnelliselta vaikuta sekään.

• 4+458796532

Voisiko opetella käyttämään kappalejakoa. Se helpottaa lukemista ja lisää mielenkiintoa kirjoittamaasi. Samaan pötköön kirjoitettua tekstiä eivät kaikki jaksa lukea. En minäkään.

• Lovethewayyoulie

Totaaa..Onks tää joku kirjailijoiden palsta vai?
        Sit meni kirjoittelut ihan hukkaan. Zortsit!
        Nooh,näyttää kiinnostavan joitain "kirjallisuudenkriitikoita"
        Nöyrimmät anteeksipyyntöni,surkeasta kappalejaosta. Taidan mennä takaisin äidikielentunnille,jotta voisin kirjoitella tänne useamminkin.

• 4+458796532

Nöyrimmät anteeksipyyntöni,surkeasta kappalejaosta. Taidan mennä takaisin äidikielentunnille,jotta voisin kirjoitella tänne useamminkin.

Ei ole syytä vetää herneitä nenuun ; ) Kannattaa kuitenkin ajatella lukijoita kun kirjoittelee. Ihan mihin tahansa foorumille : )

• Keskiyö
        4+458796532 kirjoitti:

Ei ole syytä vetää herneitä nenuun ; ) Kannattaa kuitenkin ajatella lukijoita kun kirjoittelee. Ihan mihin tahansa foorumille : )

Ajattele sinä meitä lukijoita, ja poistu palstalta typerine viesteinesi. Eikä kannata vetää tästä herneitä nenään.

• 4+458796532
        Keskiyö kirjoitti:

Ajattele sinä meitä lukijoita, ja poistu palstalta typerine viesteinesi. Eikä kannata vetää tästä herneitä nenään.

Noh, ymmärrän että kovin nuori ja heikkohipiäinen vaikutat olevan. Kyllä se siitä. : =

• Grow UP UP soon

eiku tää on aikuisten palsta, eikä mikään tsortseja laukovien pikkuääliöiden temmellyskenttä.

• 4+458796532

Voisitko siis. Anteeksi kirotushärö.

• Keskiyö

Minä ainakin luin mielelläni tuon koko ap:n tekstin. Ja kappalejakohan siinä on keskellä tekstiä.

• Ajattelemisenaihetta

Jospa molempiparempi.
      Kyllä voi toimia polyamorinen suhdekkin.
      Täysin oikeaa ei taida olla olemassakaan.
      No se riippuu tästä sinun vakaasta suhteestasi, tietysti kaikkien pitää sitten hyväksyä. Pistäisitkä pahaksesi, jos tällä sinun vakaallasi olisi myös toinen
      suhde?Pistäisikö hän, jos sinulla olisi?
      Tottakai vaatii hyvin erikoislaatuisia ihmisiä toimiakseen, mutta ei koskaan voi tietää.

• Kohtalotoveri

Mulla on sama tilanne... Tosin taidan olla jumissa "vasta" neljättä vuotta..
      Empä tiedä.. Alan olla siinä uskossa että tuota täydellistä pakettia ei ole olemassakaan!! Tuntuu että juuri tuollaset joista ei vain pääse yli eikä ympäri, on juurikin niitä joista pitäs päästä ohi. ali tai vaikka ryömimällä ali! Ei niistä koskaan tuu mitään.. :( Mutta mikä hemmetti siinä on ettei voi unohtaa?!? Joka kerta kun näkee, niin kipinät sinkoilee......
      Kun saiskin tuollasen alkuhuuman ja sen jälkeen vois homma toimia?! Juu-u.. Sitä odotellessa.. :/

• 10+4=jotain

Sama täällä.. Näköjään meitä on sitten useampia :) Itsellä myös neljä vuotta tätä jatkunut. On-off-suhdetta, välissä yritetty olla ystäviä, sitten taas satunnaisia lipsahduksia ja uutta suhdeyritystä. Huhhuh! Sitten tämä toinen vielä aina välillä päättääkin olla "hetero", mistä vasta riemastunkin. Mieleltään epävakaa ihminen kyseessä, tiedän. Monta kertaa sydämenikin särkenyt, ja joskus toisinpäin. Mutta jostain syystä haluan ja himoitsen tätä naista niin paljon vaikka samalla vihaankin. ARGH. Nyt sitten muutama kuukausi takaperin päätettiin ettei enää olla missään yhteyksissä ikinä, ja yllätän itseni ajattelemasta tätä naista vähän väliä.. Haluaisin ottaa yhteyttä ja viettää edes yhden kiihkeän yön, mutta tiedän ettei se olisi viisasta. Ystävät ovat luvanneet pitää huolen, etten onnistu tässä. Loppuuko tämä kituuttaminen koskaan?

• Turha luulla

Milläs sinä kuvittelet sen heteron sänkyyn raahaavasi?

• Kohtalotoveri

Juu no mulla tuossakin sama tilanne. Toinen on muka niin heteroa, että.. Vaikka itekkin tietää että ällöttää esim. miehen kiihottuminen..!
        Parempi kai tosiaan koittaa olla vaan niin ettei olis tekemisissä.. Vaikka samoin sitte käy että yllättää vähän väliä ittensä miettimästä toista..

• 11+7

Miksi tuollaiset huithapelit saavat ne vakaat ja varmat kumppanit, joiden kanssa on hyvä olla?

Aikuinen ihminen ymmärtää, että elämä on valintoja eikä kaikkea voi saada. Pitää arvostaa niitä asioita, joita elämässä on ja vaalia niitä. Koskaan ei tule onnelliseksi, jos mikään ei riitä.

• Niki--

Hmm.. kumpikaan ei tosiaan taida olla sulle se oikea. Olen itse ollut tilanteessa jossa 8 vuotta leikittiin kissa-hiiri-leikkiä. Kun minä halusin, hän ei. Kun hän halusi, minä taas en. Lopulta vuosien jälkeen olimme siinä pisteessä, että yhtäkkiä hän oli valmis antamaan minulle kaiken. Silloin tajusin että minua ei todellakaan enää kiinnosta. Taisi olla enemmän se saavuttamattomuus se juttu. Toista halusi kun tiesi ettei voi saada, ja kaikki se jännitys toi lisää kipinää.. ja kun se kaikki oli poissa -oli myös tunteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      28
      2849
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2641
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      26
      2353
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1483
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe