Sisko miehineen tuli kylään. Pienen ajolenkin jälkeen metsäautotiellä corsa alkoi narista. Varovaisesti peruuttamalla kuuluu narinaa epämääräisestä suunnasta, ääni on ikäänkuin käsijarru olisi päällä. Vapaalla autoa työntäessä ei kuulu mitään ääntä eikä mikään tunnu laahaavan. Eteenpäin ajettaessa narina vähenee vaiheittain vaihdettaessa isomalle vaihteelle. Auto on vuoden 2010 mallia ja ajettu noin kolmetuhatta kilometria.
corsan narina
pallohukassa
3
185
Vastaukset
- pallohukassa
Vastaan itse itselle. Moottorin alatuki oli rikkoontunut, jolloinka moottori ja pakoputki kolkuttivat koriin. Hyvää opellaatua, kanattimen kumi irtosi metallista vajaan kahdenkymmenen tuhannen jälkeen.
- 17000
km kolmessa päivässä. Ei paha.
- Kovaa hommaa
Kun noin paljon ajelee,ei ole ihme että osaa keskustella itsensä kanssa sujuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306012Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144554Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403267IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623051Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3451635- 711381
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111378Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2391282- 791179