eli oon halunnu olla pitkään tyyliltäni scene(mustat vaatteet,paksut meikit,,yms)en viiltele...mulla on blondit pidennykset,aattelin kesän jälkee(enne koulujen alkua)värjätä hiukset mustaks tai tumman ruskeeks;)..ja tilata tietenki sitte sen sävyset pidennykset:)...miten voisin olla enempi scene tyylinen?..en aijo ola mikään helvetin lissu ,vaikka e niitä halveksukkaan..?..ja oon siis 13v(syksyllä ylä asteelle) paino 65 ja pituus 165..kuppikoko a75..kiitos hirveesti jos vastaatte:)
emo/scene?:D:D
9
288
Vastaukset
- qqqqqqqqqqqqq
Oman tyylin pitäisi tulla luonnostaan, jos sinun pitää kysyä muiden mielipiteitä tai ostaa vaatteita vain tietyn tyylin vuoksi, voi jäädä melko teennäiseksi. Pidä mikä itsestäsi näyttää hyvälle, itseäni nimenomaan ärsyttää nämä ihmisten lajittelut eri genreihin, itse olen erään tahon mukaan "goottihippi", mitä se sitten tarkoittaakaan...Ja miten nuo mittasi liittyivät kysymykseen..?
- vihaanemownbihmisii
Scene-tyylii ei kuulu mustat vaatteet niinkään, enemmänkin värikkäät. Emo on sellane musta. Muista scene on aikalailla pukeutumistyyli emo taas elämäntapa johon kuuluu muutaki ku ulkokuori. Et päätä eka kumpi haluut olla.
- its me
iha samaa mieltä vihaanemownbihmisii: kanssa...mua naurattaa te pellet jotka halutte tulla väkisi emoks ja sceneiks vaikka hyvä et tiiätte mitä ne on ja ikeesti tarkottaa!!!
- mhmm lol
Voivittu..et taida ees tietää emon ja scenen eroo? Toisun vaate ja hius kuailua kuulostienem wnb emolt :D koska scene on värikäst... Ja kaikkee tollast paskaa mutten siitä tiiä kauheest
- scene1
Sekotat scenet emoihin. Emot on tummaan pukeutuneit, scenet on aika värikkäitä ja iloisia, ja niilläkin on yleensä emoimaiset hiukset, mut yleensä vähän värikkäämmät.
- iimou1
Mun tyyli on emo. Oon niin atooppinen muutenkin. En halua viillellä, kosk se on säälittävää. Mut muute vähä raskaampi ulkonäkö ja ''sisäisesti'' olen luonnostani negatiivinen ja ''emomainen''
- lifemocker
hiustenpidennykset on ihan perseestä... saa hiukset aika huonoon kuntoon helposti!
mikset kasvata omia hiuksiasi jos haluat pitkät? - hmmhjokei
Miksi ilmotit sun kuppikokos tänne ? eihän se liity tohon asiaan mitenkään o_o
- BVB EmoGirl
Nyt aika moni on unohtanut "emon" luokittelun (vaikken ihmisten luokittelusta tyylisuuntauksen perusteella pidäkkään) Emo sana tulee sanasta emocore, joka taasen sanasta emotional hardcore. Elikkäs ei emon tarvitse olla masentunut ja viiltelevä angstipallo. Emo on tyylisuuntaus, jossa pukeudutaan MUSIIKIN mukaan, elikkä sen tunteellisemman hardcoren mukaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958