polttoyritys

jertys

oliko se "bodari", joka perhettään yritteli polttaa Kontiomäellä?

13

444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sytrej

jep, sama mies. Eipä ole muuttunut nuoruudestaan.

• jertys

sekö silloinkin jo perhettään poltteli...

• henkiset traumat jää

Voiko kamalampaa kuolemaa olla kuin tulla elävänä poltetuksi .

Hirveää jos olisi onnistunut.

Telkien taakse loppuiäkseeen tekosiaan miettimään.

• lokkiuttibe

varmaan vain nuhtelevat ja sama meno jatkuu

• Voisinko minäkin
        lokkiuttibe kirjoitti:

varmaan vain nuhtelevat ja sama meno jatkuu

ilmoittaa poliisille uhakauksen, jonka mies sanoi kun halusin/haluan erota: että hän polttaa talon sitten!
        Sanoin että joudut vankilaan, ihan sama, saapahan olla ilmiseksi siellä hyvien ruokien äärellä sitten!
        Viisi vuotta ollaan asuttu kuin veli ja sen sisko, eri huoneissa ja haluan erota, mutta uhkauksia tulee päivittäin kaikenlaisia...
        Mitä teen, enää, kärsin ja alistun uhkauksien alla, vai katoanko järveen että pääsen eroon?
        Minä en jaksa enää, hän syytää kokoajan mitä pitää tehdä ja milloin, itse ei tee rikkaa ristiin, molemmat töissä käy ja minun pitää kaikki tehdä klo 17 jälkeen, hän vain istuu ja katsoo TV:tä.
        Käyn töissä 188 km:a päivittäin työmatkani ja illalla teen kaikki kotityöt, voimani loppuvat jo!
        Koirat ulkoilutan siinä sivussa jne.....

• parempaa huomista..

Mitä ihmettä elämäsi hukkaat mokoman ukon takia.

Sairas ihminen käyttäytyy uhkaillen joten siinä syy ottaa ja lähteä ennenkuin
      pahaa tapahtuu.

Ajattele sitä tunnetta kun voit hengittää vapaasti ja ilman pelkoa kotona asua.

Aloita oman asunnon haulla niin siitä se lähtee.

Unohda järveen menemiset kuin uinti mielessä.

Uhkailut hyvä olisi poliiseille kertoa vielä jos aseita talossa.

• Kiitos myötäelämises

täsi!
      Aseita tällä ei ole kuin viikate ja moottorisaha ulkona ja puukot, veitset sisällä!
      Omakotitalo siis poltettavana!
      Niin, pois siis olisin lähdössä, mutta nuo uhkailut, koirien (kolme) tappo ym!
      21v yhdessä, tiedän pirullisen luonteensa hyvin!

Pelko on seuranain niin päivin kuin öin!
      Asuntoja katellut/etsinyt olen, mutta saahan hän kiinni minut pian kuiteskin!

On niin tyhjästä mustis ja kuiteskin haukkuu päivittäin minua....

Niin, 21v olen pelossa elänyt, pöljä mikä pöljä oon/olin aikanaan!

• p ilvi

Voisitko etsiä omaa asuntoa sieltä työpaikkakunnaltasi? Mietipä sitä. Toivottavasti pääset pian omaan elämään tuosta pinteestä.

• A.J.Attele

Kyllä minä sanoisin kaikille näille naistenhakkaajille, raiskaajille, lapsiinsekautujille ja talonpolttajille, että menkää nyt vähän itseenne! Voiko tyhmempää sakkia olla?
      Nouskaa vaikka hirteen jos ette muuta keksi. Maailma ei menetä teissä yhtään mitään.

• pakoon lähtenyt

Mies PELKÄÄ menettävänsä sinut ja pahentaa tilannetta epäilyillänsä.
      Ja tuolla menolla menettääkin sinut.

Kuinka joskus niin "rakkaasta " voi kehkeytyä uhkaileva ,pirullinen peto.

Kerran se kirpaisee kun otat ja lähdet ja lähestymiskielto on sitä varten et
      kaukana entinen ukko pysyy.
      Poliisien kans koirat ja tavarat saa kotoa rauhassa haettua jos tilanne sitä vaatii.

Hyvä kun kirjoitit tänne koska jonkun on sanottava ettei tuo ole normaalia ja tasapainoista elämää ja lähde pois.

Ole rohkea äläkä alistu enää uhkailuihin ja pelotteluun.

• Minä teen sen

kyllä vielä, ehkä piankin, sitä olen jo funtsinut pitkään monelta kantilta asiaa, muuttopaikkakin alkaa hahmottua jo tosissaan!
      Kiitos teille kannustajille, se antaa rohkeutta ja uskallusta mennä elämässään eteenpäin!
      Voimia kaikille teillekin, sillä on vain tämä päivä, eilinen meni ja huomisesta emme tiedä vielä mitään!
      Elä siis tänään kuin se olisi loppuelämäsi viimeinen päivä!
      Loma alkoi ja nyt on näytönpaikka!
      Toivottavasti myös nämä "bodarin uhrit" jaksavat elämässä eteenpäin, voimia heillekin!

• kesäheinä....

Joskus tarvitaan sivullisten "sysäys" älytäkseen viimein lähteä huonosta suhteesta.

Kaikkea hyvää tulevaan !

• 7777777777777

TOivottavasti ei löydy saman moista.Psykiatria syyttää yleensä sitä ihmistä mielisairaaksi joka aina löytää huonon miehen/naisen.On kuulemma ollut joko Äiti suhde tai isä suhde pielessä kun ei osaa arvostaa itseään ja valita puolisoaan.
        PSYKIATRIAN pask...!Pilannut monta ihmiselämää.
        Eihän ihminen voi tietää ennen kun on myöhäistä millaisen pedon kanssa sitä elelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe