Uskovia ystäviä?

pelastukaamme

Olen 36 v mies ja etsin Jeesukseen uskovia ystäviä ympäri suomen,
nykyiset yhteiskunnassamme vallitsevat elämänarvot
ovat mielestäni vieneet monet mukanaan, jos yhtään
ajattelet samalla tavalla ja haluat vaihtaa ajatuksia
anna kuulua itsestäsi

[email protected]

51

5407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerkko84

      moi.olen lahdessa asuva 27v uskova mies..poikamainen ja nuorekas kaveri.. etsin myös ystäviä jotka uskossa ja joihin voisi tutustua...

      • kaitpa

        Jotenkin vaikuttaa deitti-ilmoitukselta.


    • -YksJarppa31v.

      Moikka.! Olen Riihimäellä asuva 31v yksin asuva poikamies ja nuorekas ulkonäöltäni. Kuulun Evankelisluterilaiseen kirkkoon. Etsin uskovia ystäviä joihin voin tutustua.

    • lhrk-57

      Heips! 50 , uskova (ev.lut. srk) , vaalea, suht´viehko, työssäkäyvä nainen Pohjois-Savosta etsii ikäistään uskovaa, melko kookasta miestä kirjoittelukamuksi!

      • velitimoteus

      • huihai2

        Pitäähän sen olla kookas, että jaksaa kynää pystyssä pidellä!


      • uskomaton

        Kerrotko, miksi olet uskova?


    • Huu! etsin uskovaa naista! Olen 48 vuotias mies pohjoiskarjalasta. Käväse [email protected]

    • uskovatar=)
    • HelmiKaarin

      Hei!
      Olen vasta avioitunut 35 vuotias nainen Keski-Suomesta. Etsin uskovaisia ystäviä. Olen pyörinyt kolmen eri kirkon mukana. Tällä hetkellä en ole missään niistä, mutta kun oikean paikan löydän, on aikomus liittyä johonkin seurakuntaan. Mulla on myös oma pieni nettikauppa, haluatko ottaa osaa siihen vaikkapa kirjoittamalla sinne juttuja tai vetää blogia. Olen kiinnostunut koruista, käsitöistä, musiikista, laulamisesta, kirjoittamisesta. Olen pitkän tieni käynyt läpi elämässäni, elämänkokemusta siis löytyy. Olen kiinnostunut hengellisistä etsijöistä, mutta myös niistä jotka ovat antaneet elämänsä Jeesukselle. Toivoisin kivaa keskustelunvaihtoa ja ei liian tiukkapitoista ilmapiiriä kuitenkaan. Pääasia että sinulla on elämänarvoja.

      S-posti: [email protected]

      • heippavain

        täällä uskovainen (helluntalainen) 25v nainen kuka etsii uskovaisia ystäviä :)
        [email protected]


      • moneykin on

        Eikö kaikilla ole elämänarvoja??


      • Anonyymi
        heippavain kirjoitti:

        täällä uskovainen (helluntalainen) 25v nainen kuka etsii uskovaisia ystäviä :)
        [email protected]

        Mistä päin olet? Itse olen Liperistä, Pohjois-Karjalasta ja olen 19-vuotias nainen. Olisi kiva tutustua, jos olet kotoisin täältä päin


    • Tervehdys! Täällä 31-vuotias hellarinainen... Olen vähän katsellut uskovien keskusteluja täällä, mutta aika ahdistavilta tuntuvat, aika paljon on riitelyä ja toraa, mikä on tosi ikävää. Väliin tunnen yksinäisyyttä ja mietin onko olemassa samanmielistä, saman ikäluokan miestä, jolle elämä ei ole ollut pelkkää keskiluokkaista perushöttöä (siis ei millään pahalla perushyväosaisia, ihmisiä kohtaan :)). Vai onko taivallettava yksin? Ok, Herra sen tietää ja hyvä niin, Hän tietää ajat ja oikeat polut. Mut mukavaa jos tätäkin kautta joillekin yhteyksiä syntyy.

      • Tuota vaan olen pohtinut laajemminkin. Miksi yksinäisyydestä kärsivät miehet ja naiset eivät kohtaa toisiaan? Miehet ja naiset, jotka tahtovat löytää kumppanin ja etsimisessä on vakavuutta.


      • ystävä

        Mitähän mahdoit tarkoittaa (perushyväosainen?)Minä 77 vuonna syntynyt mies,viimekesänä uskossa uudistunut ja mielelläni tutustuisin uskovaiseen naiseen...numeroni 04009643677,sovitaan vaikka yhteiset menot tilaisuuteen jonnekkin...


    • uusiystava2013

      Hei,

      Uskovia ystäviä etsin minäkin. :) Olen 34 v. avioliitossa oleva nainen ja tänä vuonna 5 v. täyttävän pojan äiti. Kuulun Ev.lut. kirkkoon, asun perheeni kanssa Joensuusssa, olisi ihanaa löytää lähistöltä liveystäviäkin. :)

      Harrastuksena mm. vaatteiden tuunaus, valokuvaus, kirjeenvaihto, ulkoilu... Kirjoita, niin tutustutaan. :)

      [email protected]

    • noradrenaline

      Minäkin kaipaisiin jotakuta samanhenkistä uskovaa ihmistä. Tulen ei-uskovasta perheestä ja olen naimisissa ei-uskovan kanssa. Asun Jyväskylässä, olen 28-vuotias nainen ja kuulun vapaakirkkoon. Laittakaa mulle sähköpostia osoitteeseen: noradrenaline(at)hotmail.fi

    • rolf_68_

      Tervehdys kaikille!

      olen 45-vuotias yh mies pirkanmaalta joka kaipailee uusia tuttavuuksia. Jos elämääsi ohjaa perinteisemmät, hengelliset arvot niin otappa yhteyttä!

      [email protected]

    • <3 + <3
    • Usva12

      Etsin pk-seudulta tai miksei muualtakin uskovaa ystävää vaikkapa Tuomasmessuun tms. tai kahvitteluseuraksi tms. Olen 37 v. perheellinen, aviossa oleva nainen, uskossa uudistunut ja ev.lut kirkkoon kuuluva. Kirjoittele minulle osoitteeseen: usva12 (at) luukku.com

    • markku36

      Hei!

      Etsin uskovaa ystävää Helsingistä. Olen 36-vuotias mies ja asustelen Itä-Helsingissä. Tykkään ulkoilusta ja retkeilystä. Pyöräilen paljon ihan arkipyöräilyä, mutta kyllä pyöräretketkin kiinnostaa. Olen ollut uskossa n. 4,5 vuotta, joten en ole vielä pitkään palvellut Herraa. Tykkään palvella lähimmäisiä, ja minut voi vapaalla löytää siitä työstä.

      Jos kaipaat ystävää Helsingissä, niin kirjoittele ja kerro itsestäsi.

      [email protected]

      Siunattua kesää sinulle!

      Markku

    • UskovaMies50v

      Harrastan liikuntaa, jumppaa ja kaikkea raamattuun liittyvää.
      UskovaNainen 35-55,Tampereen ja Kanta-Hämeen alueelta,
      jos haluat seuraa/ystävää hengellisiin tilaisuuksiin yms. tai
      kirjekaveria, niin kirjoita (voit kirjoittaa jos olet USKOSSA)
      [email protected]

    • uskovanainen

      Hei,

      Olen 80 syntynyt nainen. Elän uskoni ja sen mukaisten arvojen mukaan. En ole tavannut ikinä uskovaa miestä joka haluaa tehdä hyvää muille ja iloitsee muidenkin ilosta. Olen epäitsekäs ja itse tulen onnelliseksi kun saan tehdä hyvää muille. Materiaalista en välitä. Olen päättänyt olla sinkkuna niin kauan että löydän oikeasti hyvän miehen. En tiedä vain mistä heitä löytyy ja että onko sellaista olemassakaan.
      Olisi kiva saada myös uskovia ystäviä.

    • Mitenkävi

      Löystkö mitä etsit? Samaa me naiset olemme huomanneet ja ihmetelleet onko hyviä miehiä yhä.

      • Anonyymi

        Kyllähän meitä miehiä on. Tuntuu vain että teille naisille ei kelpaa tämmöinen tavallinen mies.Pitäisi olla ok-talo,rahaa pankki täynnä,uusi komea auto yms.maallista mammonaa mitä et kuitenkaan saa mukaan loppupelissä. Kyllähän se raha helpottaa elämistä,mutta mielummin ottaisin naisen vaikka köyhän jota rakastaa.


    • rauhanmaja

      Rauhaa! Olen Jeesukseen Herraamme uskova v.79 syntynyt yksinhuoltaja Puotilasta. Pidän myös ulkoilusta, sekä pyöräilystä. Tietysti nyt harvemmin yksin, mutta jos 2v taapero ei aiheuta sinulle ylimääräistä päänvaivaa, niin olen erittäin kiitollinen uudesta uskovaisesta ystävyydestä!

      Siunausta!

    • JeesuksenOma

      Yhteiskunta on muuttunu paljon!ja tulee muuttumaan.eikä voida sille mitään.Ainut vaihtoehto on kertoa ihmisille siitä mitä Herra voi tehdä,Hänessä on pelastus. Jumalan vaikutusta meissä jokaisessa ihmisessä tarvitaan ja rutkasti.

    • elämännautinto

      Täällä hyvinvarustettu ja kestävä 34-vuotias mies etsii raamattuseuraa naisista 02-alueelta.
      Ei ole pakko olla uskovainen.

    • JeesusKristusOnHerra

      Minäkin etsin uskovaa ystävää pääasiassa Lahdesta ja lähiympäristöstä, ihan jo senkin takia että olisi mukava tavata kasvotusten. Olen onnellisesti naimisissa ei lapsia. Olen 44 vuotias nainen.
      Jos kiinnostaa laita viestiä [email protected]

    • Siskolikka

      Laitan veljeni puolesta kirjeenvaihto-ilmoituksen. Hän on 41v, horjuen uskon tiellä hakee ystävää, rinnallakulkijaa. On yksinäinen, koska istuu ek-tuomiota Riihimäen vankilassa tällä hetkellä. Sinä joka koet sydämmelle olla häneen yhteydessä niin osoite on: Kaunolanraitti 3, 11310 Riihimäki ja nimi Harri Parkkinen.

    • uskon

      Olen 59 vuotias uskova nainen ja kaipaisin uskovaa ystävää suunnilleen saman ikäisestä ihmisestä. Joka on myös uskossa. Mielellään pohjois-pohjanmaalta mutta myös muualta minulle voi kirjoittaa.

      [email protected]

      • Toivossaelävä

        Oletko jo löytänyt ystävän?


      • Anonyymi

        Jokos saarnamies löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos saarnamies löytynyt

        Olen löytänyt hyvän puolison tämän palstan kautta ja aviossa olemme.


    • Enliitymihinkään

      Hei, itse olen vähän yhteiskunnassa ja pääsen pian eroon.

    • Eikökukaanvölitö

      Olen etsikkoajassa ja tarvitsisin esirukoilijaa ja ystävää jyväskylästä, harmittaa että niin monet uskovatkin lahkoituvat ja hylkivät. Eikö ole ketään joka aidosti välittäisi? Onko ketään vai pitääkö jatkaa murehtimista ja masentua entisestään. Olen elänyt lapsuuteni narsistin ympäröimässä maailmassa, ajattelin että edes uskovista saisi ystävän mutta tuntuu olevan moni uskovakin vaan maailmassa, haluaisin itse tulla uskoon mutta se ei onnistu, vaikka kuinka yritän rukoilla, voisi edes joku välittää ja auttaa

      • Anonyymi

        Miten voin ottaa yhteyttä, haluaisin auttaa?


    • Anonyymi

      Hei etsin jyväskylästä jeesukseen uskovia ystäviä esirukoilijoiksi ja ystäviksi muutenkin. Pidän itseäni etsikko ajassa olevana, yhtä kamppailua ollut oma elämä.... Löytyisikö ketään joka voisi alkaa ystäväkseni ei väliä oletko mies vai nainen

    • Anonyymi

      Löytyy esirukoilevia :) Miten suhun saisi yhteyden?

      • Anonyymi

        Hei anteeksi jo vuosi taisi vierähtää en ole käynyt täällä, löytyykö esirukoilijoita, jos uskaltaisin laittaisin s osoitteen mut odotan vielä vastausta jos olette kiinnostuneet ottamaan yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei anteeksi jo vuosi taisi vierähtää en ole käynyt täällä, löytyykö esirukoilijoita, jos uskaltaisin laittaisin s osoitteen mut odotan vielä vastausta jos olette kiinnostuneet ottamaan yhteyttä

        Facebookissa on ruk ryhmiä .liity niihin .❤


    • Anonyymi

      Oletteko rikkaita?

    • Anonyymi

      Minäkin etsin aina uskovia ihmisiä, mutta en usko kovin paljon ihmisen poikaan eli Jeesukseen, tapahtumiin uskon, itse uskon Jumalaan, kyllä.

      Uskotko sinä ihmisen poikaan vai Jumalaan?

    • Anonyymi

      Etsin uskovaa miestä Tampereelt tai lähistöltä kirjeenvaihtokaveriksi. Olen 68v uskovainen nainen, erotettu ja yksin asuva. Seikkailijat älkööt vaivautuko. Etsin lapsirakasta, uskovaa tosiystävää. Lastenlapsia on 5.
      T: [email protected]

    • Anonyymi

      Olen ystävää etsivä nainen,olen uskossa,ikä 65v.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe