Missä olette yöpyneet tai olleet pitempään?
Hyviä leirintäalueita lapissa?
6
987
Vastaukset
- lapsiperhe reissaa..
Riippuu missäpäin lappia...saana tunturin juurella voin suositella erittäin lämpimästi kilpisjärven retkeilykeskusta. siellä oltiin kesäkuun alussa kun juuri oli kilpisjärvestä lähtenyt jäät ja oli ensimmäiset erittäin lämpimät päivät. luntakin oli vielä siellä täällä. Ja siellä on ihana henkilökunta! ja aivan mahtava lounaspöytä! kaiken lisäks vielä upeat maisemat!
- Norjaan
Kiitos vinkistä. Ollaan lähdössä ruskamatkalle :)
Onko kellään tietoa Norjan puolen paikoista?
- lapinhullu kans
Inarissa myös on hyvä leirintäalue, aivan tien varressa.
- Vanakaanari
Suomessa on kans yks hyvä paikka. Sinnekkin menee tie.
- mennään uudestaan
Kielajoen(kiellajohka) camping oli hyvä ja viikko viihdyttiin. Siisti ja isännällä palveluasenne, ei tee bisnesmielessä vaan elämäntapana. Asiat järjestyivät aina sopimalla.
Paikka on aivan kielajoen tienvarressa, löytää kyllä vaivatta. - Karaoken ystävät
Ivalo River Camping, ja yllättäen Ivalossa oli kiva eläväinen paikka, karaokeakin joka ilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882