Olen tällä hetkellä kotona alle 3 v lapsen kanssa ja kotihoidontukea saan. Mulla on työpaikka eri kaupungissa kuin missä asutaan. Haluisin irtisanoa itseni. Vaikuttaako se mitenkään kotihoidontuen määrään jos irtisanon itseni sieltä? Haluisin myös laittaa lapsen hoitoon ens vuoden alusta eli olisin työtön sillon. Saanko työttömyysturvaa sillon jos kuitenki irtisanon itseni jo nyt? Sen takia teen näin että saisin luettua yliopiston pääsykokeisiin tammikuusta alkaen. Yh:na on vähän vaikea lukea jos lapsi ei ole päivähoidossa. Näistä asioista entiedä kun en ole aiemmin työttömänä ollut.
töistä itse irtisanoutuminen
5
159
Vastaukset
- Hanki ainakin ehkäis
saat kivat karenssit.irtisanoudu vasta sitten kun selviää PÄÄSETKÖ edes hakemaasi kouluun.raha ei kasva puussa ja jokaisen on mentävä töihin elääkseen.
olisit tehnyt ensin koulun ja sitten lapsen.- Juntteja
Kyllähän se kannattaa jo 11.7.2011 irtisanoutua jos pääsykokeisiin lukeminen alkaa tammikuussa.
- Ilman muuta :D
Juntteja kirjoitti:
Kyllähän se kannattaa jo 11.7.2011 irtisanoutua jos pääsykokeisiin lukeminen alkaa tammikuussa.
Ilman muuta kannattaa ainakin vuotta etukäteen varmistaa se työttömyys ennen kun alkaa pääsykokeisiin lukeminen :D Mistä näitä idiootteja sikiää kuten tämä aloittaja ja vielä kouluja käynyt huh huh. Ei järki paljon päätä pakota.
- uskomatont
kyllä kyllä.kato yhteiskunta maksaa ja vielä voi ehtiä raskaudenkin hankkimaan tähän väliin niin saa taas 4v loisaikaa lisää (odotusaika sairaslomalla ja sitten 3v kotona).
- ap
Vähän arvelinkin että vastaukset olisivat tätä luokkaa mut pitihän sitä kokeilla. Teistä kukaan ei tiedä mun taustoista ym että on turha tollasii kirjotella. Ammatti mulla on jo. Eli koulut on käyty siinä mielessä mutta haluan vaihtaa alaa. Enkä todellakaan aio kotona enää olla kun korkeintaan vuoden. Sit menen joko töihin tai opiskelemaan. Syy miksi olen viä kotona on että lapsi viä niin pieni että tarvitsee äitiään. Pelkällä kodinhoidon tuella eletään joka kuuluu kaikille alle 3v lapsen kanssa kotona oleville. Ei ole mitenkään outoa jos on kotona pienen lapsen kanssa. Sossusta en saa rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316