Arkisin juon joka päivä 6-12 keskiolutta ja viikonloppuna sitten jonkin verran enemmän. En koe kuitenkaan olevani alkoholisti sillä olin maaliskuussa jopa kaksi päivää PERÄKKÄIN täysin ilman alkoholia. Ne päivät tosin vietin sairaalassa maksaongelmien takia.
Alkoholi ei siis todellakaan ole minulle ongelma!
En ole alkoholisti!
Näin se on
5
202
Vastaukset
Et ole koskaan valehdellut minulle, joten jos sanot, että et ole alkoholisti ja että alkoholi ei ole sinulle ongelma, minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta.
- ║║║║║║║║
Maksasi kestää ihan koko elämäsi ajan. Cheers!
- ganjamaan
vitu alkoholistipaska!
- asdfg09
Sinulla on oikeus juoda itsesi hengiltä, jos haluat. Sitä iloa ei sinulta viedä..
Mutta jos tulee aika, jolloin haluat lopettaa, apua on tarjolla.. - godblessya
Minkäköhän ikäinen mahdat olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018064- 564942
- 244587
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274500Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364310Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594190- 623783
- 423445
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342716- 452439