Olen Filippiineiltä pikkulapsena adoptoitu tyttö. Taustastani on kerrottu sen verran, että äitini oli hylännyt minut ja minut oli jätetty hoitokotiin.
Itse kyllä muistan, että pahat miehet varastivat minut äidiltäni ja sitten päädyin sinne hoitokotiin. Tuo tapahtuma on jäänyt mieleeni traumaattisesti ja näen siitä vieläkin pahaa unta...
Haluaisin palauttaa biologisen äitini maineen. Hän varmasti kaipaa minua.
Heips, voisko joku auttaa??
6
342
Vastaukset
- 7+11
Oletko täysi-ikäinen?
Siinä tapauksessa ota yhteyttä Pelastakaa Lapsiin. Yhteystiedot löytyvät esim. heidän nettisivuiltaan.
Alaikäisenä keskustele asiasta adoptiovanhempiesi kanssa.
Hyvää jatkoa! - JonesHenry
Voit lähettää sähköpostia minulle [email protected] jos kiinnostaa. Tausta hyvin samanlainen, valitettavasti. Kommunistijuntta raiskasi äitini, ei tarjonnut hänelle minkäänlaista mahdollisuutta aborttiin, ja pani minut sitten "adoptioon" Ai että minä olen siitä kärsinyt!
- 9
Kirjoitit jossain, että äitisi olisi kuollut. Onko se varma tieto. Jos ajattelee maan olosuhteita ja että siellä ei kai ole väestökirjanpitoa, niin luulisi ihmisten ei kuolevan vaan "kuolevan" eli pysyttetevän itse kadoksissa, piiloutuvan, muuttavan nimensä, lähtevän ulkomaille pakoon tms.
Niin jotkut teki viime vuosisadan alussa Suomessakin.
- JonesHenry
Tuo on aivan totta, mutta en pidä silti todennäköisenä, että hän olisi kestänyt elossa saatanan valtakautta Ethiopiassa;
http://www.ethiopiantreasures.co.uk/pages/derg.htm
Minä uskon, että taivaskodissa on lopulta meille kummallekin sijaa. Sinne ei saatanan valtakunta ulotu! - adoptiotytär
Hei kultanuppu, älä sure sitä, että äitisi hylkäsi, äitisi ei varmasti hylännyt muuten kuin ei hänellä ollut voimaa ja varallisuutta silloin, äitisi kantaa sinua sydämessään loppuun asti, mutta hänellä ei ollut silloin mahdollisuutta ja kenties tunsi voimattomuutta, turvattomuuta, pelkoa ja köyhyyttäkin. Hän ei nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin antaa lapsi hyvään turvaa. Älä syytä häntä ikinä. Hän oli ihan hyvä äiti. Minäkin olen lastenkotilapsi, en ole tuntenut pahaa oloa siitä, että äitini hylkäsi, hän vei minut hyvään paikkaan, kun ei pystynyt muuta. Mutta Adoptiäiti se vasta hirviö on ollut, ajoittain. Toinen tarina.
- surullinentyttö
sama kokemus minulla, adoptioäiti oli lapsettomuudestaan katkera, toivoi minun "parantavan" hänen häpeänsä, jolloin sain itse kantaakseni sen. Syntyperäni oli huono, joten minä olin huono ja adoptioäitini se hyvä ihminen, joka pelasti minut. Silti haukkui minua jo lapsena, huusi kuin hinaaja. Mikään ei koskaan ollut tarpeeksi hyvää, en minä eikä koulumenestykseni. Murrosiässä tilanne alkoi kriisiytyä ja 19-vuotiaana lähdin kotoa riidoissa, epätoivoisena, enkä yli puoleen vuoteen ottanut yhteyttä kotiini. olen ollut aina herkkä lapsi, stressaannun ja pelkään erityisesti äitini tapaisia ihmisiä. Olen kovettanut kuoreni, mutta sisälläni on pieni hylätty lapsi, jota pyrin nyt kuuntelemaan ja hyväksymään. Käyn terapiassa, josta Kela korvaa osan. Toivon, että joskus vielä tulen ehjäksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139