Taas pukkaa tarinaa " eheytyneestä" homosta, vaikkin ei tuolla vieläkään kaikki leegot ole oikeassa järjestyssä..
http://www.ilkka.fi/mielipide/yleisöltä/kansanlahetys-opetti-kieltaytymista-1.1034655
Eheytystä
2
<50
Vastaukset
- Rukous on ok
Outoa että kirkon foorumilla pyritään väkisin tekemään rukouksesta jotenkin paha asia.
Kyllä homon, joka rukousta pyytää asiaansa, joka häntä paljon painaa, puolesta voi rukoilla Jeesuksen nimessä. Ei rukouksessa ole mitään pahaa eikä kirkon tule nyt alkaa propagoida ihmisiä rukousta vastaan. Kyllähän kirkonkin piirissä ainakin tuollaisia suun rukouksia vielä luetaan ulkomuistista.
Eikö uskova saa sitten ikäänkuin jutella oman Iskukinsa kanssa ? - Asiallisuutta toivon
Olipas hyvä ja asiallinen kirjoitus tuossa Ilkka- lehdessä. Harvoin sitä voi lukea yhtä kypsynyttä kirjoitusta.
Ja tuossa lopussa oli vielä kaino toivomus kaikille homojen puolesta kiivaileville ...
"Heitän haasteen niille ihmisille, jotka ovat parantuneet seksuaalisesta vääristymästä. Tulkaa ulos kaapeista, älkää pelätkö homojen ja lesbojen vastalausetta. Sillä Jeesus on jo voittanut pahan vallan."
Minusta homojärjestöjen edustajien vihaa ei enää tarvitse pelätä, vaan avoimesti - nimimerkillä kylläkin kertoa - mitä on kokenut ja kuinka paljon se on vaikuttanut elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450