Onko kellään kokemuksia kyseisen merkin kaksipyöräisistä?
http://www.xmotos.com/
X-motos 50cc China
8
3478
Vastaukset
- Voxen
Tätä nimenomaista mallia olen ostamassa: http://www.xmotos.com/Products/X81MD50.html
- mankiBoij
Minulla on tuo kyseinen mopo ollu jo kohta vuoden :)
Mahtavasti pelittää, ei mitään vikaa!
Kiihtyy hyvin.
Huiput omassa 60km/h kun entinen omistaja oli joku mopokorjaamon mies, niin see oli pistäny sen kulkemaan vähän lujempaa :)
Mopo painaa joku 80 kiloa ja on 4-tahti.
Tietääkö joku käykö Polisport katteet tuohon mopoon?!
Tai joidenkin crossien katteet, kun ei kehtais ruveta tilaamaan ja sit ne ei olekkaan sopivat... -.-
No mutta joo tollasta tietoo tällä kertaa, Mikäli joku sai etsimäänsä tietoa. :)
Ps. multa voi kysyä esim. Suomi24 X-Motosiin liittyviä asijoita! :)- Xmotos11
Auttaako suuttimen vaihto, kun xmotos booa eli ei ota heti kierroksia, kun vääntää kaasua. Mopo vakio.
- Ajamaan
Onkohan x-motos mopoon varaosamyyntiä suomessa,tarvetta ehkä koko moottorille,mikä muu moottori kävisi
- Anonyymi
Saako jostain varaosia
- () kiitos
mistä tähän kiinankiisselii saa osia mulla ollu 2 vuotta ja ei mitää tietoo mistä saa osii käykö skytärin koneen osat?
- Iisalmenpoika
Kattelin tollasta nettimotosta 750e kestääköhän?
- pikkasemietityttää
Tulleeko sieltä varmasti perile jos tillaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443088Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171880Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771625- 171484
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431378- 261312
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1061109UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1061106