Olisi tarjolla kiva asunto. Millaista asuniseutua tuo on koiralliselle, rauhaa rakastavalle ihmiselle?
Lahti, Mukkula, Pilkotunmäenkatu 5 kokemuksia?
14
2884
Vastaukset
- Ei suurlahtea
En muuttaisi Lahti paskakaupunki ainakin terveyspalvelujen osalta. Ongelma on se että lääkäriin ei pääse jos tarvitsee? Eikä ongelma kuntaliitoksella poistu!
- R.Tarkka
Monesko kerros ja paljonko neliöitä, entä yhtiövastike?
- vielä hiljaista
Älä tuo rakkiasi tänne, muuten tulee tupenrapinat.
- Ei koirille!
Koiria ei haluta haukkumaan ja haisemaan kerrostaloihin. Mieti sitä!
- Muuta Möysään
Mukkulassa asuu vain juopot ja pultsarit
- AAA ++
Pitää ihmetellä vastaajien kommentteja asialliseen kysymykseen!
Mielestäni Mukkula mukava asuinalue, väljät, isot tontin kerrostaloilla, paljon viher- ja puistoalueita. Ranta lähellä yms. Nyt vain on niin, että joillakin meistä on koiria myös kerrostaloissa, mielestäni niitä löytyy Lahdessakin joka kaupunginosasta.
Tuntemani ihmiset Mukkulassa ihan tavallisia töissä käyviä ihmisiä, toki löytyy vielä jopa ns. alkuperäisiäkin asukkaita 60-70 luvun vaihteen taloista.
Voin suositella ko kaupunginosaa, olen asunut Lahdessa myös muualla ja yleensä joka taloon mahtuu joku häirikkökin sekaan. Mukkulassa ei sen useampia kuin muuallakaan. - hemmo hemmo
Välttäkää aluetta jota isännöi Pasi Ruuth.
Kysy ensin kotkolta lupa ;)
- ----
Itse olen asunut tasan kaksi kuukautta Mukkulassa ja muuttamassa pois heti kun mahdollista. Taloyhtiössä aivan järkyttävä ilmapiiri, jatkuvaa kiusaamista ja nälvimistä. Ei varmasti ole paluuta tänne alueelle enää koskaan, kuvottavat naapurit.
- Koerrra
Ihan jepa kun yhen kerrostalon perusteella arvioidaan 1-2km säteen asukkaat.
Itsehän olen asunut melkein 3/5 elämästäni Mukkulassa. Talossa jossa joskus 90-luvun loppupuolella vasta jouduttiin laittamaan rappukäytävien yleiset ovet lukkoon. Tämän talon perusteella Mukkulan asukkaat ovat auttavaisia, ystävällisiä, varakkaita(mersuu, jaguaria,cityhummerii), luotettavia. Pari vanhempaa herraa jotka eivät kuppiin sylje mutta jotka muuten täysin harmittomia, muutama harva varas alueella käy jotka vie käytäviltä viherkasvit. Alueelta löytyisi myös kriminaalihuollon ja a-klinikan auttavat pisteet ja nekään juuri minkäänlaista hämminkiä aiheuta. - Kss 2
Mitenkäs hennalan alue, onko rauhallista?
- tj-2
Hennala on fiksua aluetta, ainakin ollut tähän asti (nyt sinne tuli pakolaisia). Ei ongelmia, mulla rykmentinkatu 7:ssa yksi asunto.
- tj-2
Haastoin kyseisen taloyhtiön oikeuteen kun eivät suostuneet vesieristeitä kylppärissä korjaamaan. Tänään asia käräjäoikeudessa ja nyt taloyhtiö joutui korjaamaan ja maksamaan korvaukset. Taloyhtiö on läjä joka vaan makaa hoitamatta asioitaan, liikahda edes pienellä tökkimisellä, no onpahan koirallesikin haisteltavaa tuossa yhtiössä. Osta multa huoneisto saat koko ihanan naapuruston kaupantekijäisinä.
- JätinSittenVäliin
Meinasinpa kommentoida yhtä, mutta sitten huomasinkin päivämäärästä, että tämähän on iänikuisen vanha ketju. Tainnut moni keretä jo kuollakin tässä neljässä vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155