Riitelyä

Horoja kaikki-

En ole koskaan joutunut niin moneen riitelyyn kuin pohjanmaalla.

Mikä teitä venkuloita vaivaa?

Luuletteko että jokainen uusi asukas alkaa elää teidän (paskiaisten) pillin mukaan?

Olette, pohjanmaalaiset, lauma kusipäitä!

7

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei turkulainen

      Höpöä pukkaa! Olen asunut monella paikkakunnalla ympäri maan ja pohjanmaalla on sanottu asiat suoraan ja sitten paiskattu kättä.

      On monta tapaa ottaa vieras vastaan ja koiranpaskaa on tullut postilaatikkoon mutta edessä on oltu niin imelän makeaa.

      Savossa ensimmäinen känni toi hyviä kavereita kurkkuun ja aivan käsittämättömiä tulkintoja "ystävien" taholta.

      Pohjalaisten ja hämäläisten kanssa on synkannut. Suomen ruotsinkielisissä ja savolaisissa on luonteeltaan kaikkein vit...maisimmat luonteet. Nunnukoistakin olen pitänyt.

    • Missähän pohjanmaall

      .

      toki joka kylässä on ne omasta "erinomaisuudestaan" vakuuttuneet mettäpöyrööt mutta ei niistä tarvitse välittää mitään

      .

    • pakoon elävänä

      Eipä ole satakuntalaisissakaan hurraamista.

    • Kaikki ovat yksilöit

      .

      Joutaa jo romukoppaan nuo vanhat stereotypiat

      .

    • exturkulainen

      ITSEKIN TURUSTA TÄNNE POHJANMAALLE aikoinaan muutin ja kyllä pohjanmaalla ihmiset on todella hankalia mutta elämä opettaa-kyllä täällä pärjää kun alkaa itse yhtä hankalaksi.
      Pohjanmaalla luonteeseen kuuluu että OLLAAN PARASTA A -LUOKKAA VAIKKA OLTAIS IHAN P---ESTÄ...
      JA VARSINKIN ruotsinkieliset pohjanmaalla luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa maailman parhaita yksilöitä....mutta luu kurkkuun vaan ja siitä selviää:-)!!

    • jjjhgkhkiti

      Pohojalaanen sanoi mulle jotta on kolome R:llä alkavaa kunnon autoa:

      Renaulti, Rotke (Dodge) ja Riisseli mersu.

      Me etelästä tulleet luulemme pohjalaisen muttuilevan, mutta tottahan hän puhuu.

      • Kulukupeliä löytyy

        Mulla on Voortti ja akalla Viiatti, laros on Verkunsoni raktori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6554
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      74
      5688
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3052
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1223
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1192
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1048
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      212
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      873
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      861
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      833
    Aihe