Riitelyä

Horoja kaikki-

En ole koskaan joutunut niin moneen riitelyyn kuin pohjanmaalla.

Mikä teitä venkuloita vaivaa?

Luuletteko että jokainen uusi asukas alkaa elää teidän (paskiaisten) pillin mukaan?

Olette, pohjanmaalaiset, lauma kusipäitä!

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei turkulainen

Höpöä pukkaa! Olen asunut monella paikkakunnalla ympäri maan ja pohjanmaalla on sanottu asiat suoraan ja sitten paiskattu kättä.

On monta tapaa ottaa vieras vastaan ja koiranpaskaa on tullut postilaatikkoon mutta edessä on oltu niin imelän makeaa.

Savossa ensimmäinen känni toi hyviä kavereita kurkkuun ja aivan käsittämättömiä tulkintoja "ystävien" taholta.

Pohjalaisten ja hämäläisten kanssa on synkannut. Suomen ruotsinkielisissä ja savolaisissa on luonteeltaan kaikkein vit...maisimmat luonteet. Nunnukoistakin olen pitänyt.

• Missähän pohjanmaall

.

toki joka kylässä on ne omasta "erinomaisuudestaan" vakuuttuneet mettäpöyrööt mutta ei niistä tarvitse välittää mitään

.

• pakoon elävänä

Eipä ole satakuntalaisissakaan hurraamista.

• Kaikki ovat yksilöit

.

Joutaa jo romukoppaan nuo vanhat stereotypiat

.

• exturkulainen

ITSEKIN TURUSTA TÄNNE POHJANMAALLE aikoinaan muutin ja kyllä pohjanmaalla ihmiset on todella hankalia mutta elämä opettaa-kyllä täällä pärjää kun alkaa itse yhtä hankalaksi.
      Pohjanmaalla luonteeseen kuuluu että OLLAAN PARASTA A -LUOKKAA VAIKKA OLTAIS IHAN P---ESTÄ...
      JA VARSINKIN ruotsinkieliset pohjanmaalla luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa maailman parhaita yksilöitä....mutta luu kurkkuun vaan ja siitä selviää:-)!!

• jjjhgkhkiti

Pohojalaanen sanoi mulle jotta on kolome R:llä alkavaa kunnon autoa:

Renaulti, Rotke (Dodge) ja Riisseli mersu.

Me etelästä tulleet luulemme pohjalaisen muttuilevan, mutta tottahan hän puhuu.

• Kulukupeliä löytyy

Mulla on Voortti ja akalla Viiatti, laros on Verkunsoni raktori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe