Kertokaapas, onko bestmanin pakko pitää puhe? Itse en ollenkaan nauti puheiden pitämisestä, ja kohta on jo häät. Voinko bestman tehdä jotain muuta puheen sijasta?
Bestmaninko pakko pitää puhe?
5
4991
Vastaukset
- fdsasdf
minä sanoin joskus kaasona ollessani että mikkiin päin en edes katso. Sanoin tämän heti ensimmäisenä lauseena, kun minua kysyttiin kaasoksi.
Ja tämä sopi morsiamelle.- ............
No eihän kaason tarvitsekaan pitää puhetta, vaan bestmanin ja morsiamen isän.
- Ricceki
Ei tarvitse Bestmannin pitää puhetta. Olen ollut useissa häissä, joissa bestman ei pidä puhetta. Kannattaa varmuuden vuoksi kertoa se selkeästi ja ajoissa sulhaselle.
-Tai sitten teet tästä ohjelman numeron, eli valjastat jonkun kaverisi pitämään puheen puolestasi, -voi olla itsekkin sitä suunnittelemassa.. -jos haluat :) - Wdom
En pitänyt puhetta, kun olin bestman. Sulhasen isä piti puheen. Minä kuitenkin kuulutin illan etenemisen ja tein muita pikku juttuja.
Pakkohan ei ole mikään - eivät puheet eikä koko bestmanin rooli. - Pjotteri
Meillä on tapana, että morsiamen isä pitää puheen. Itse en ehkä täysin onnistunut kun morsian ja muutama muukin puhkes poruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970