Kertokaapas, onko bestmanin pakko pitää puhe? Itse en ollenkaan nauti puheiden pitämisestä, ja kohta on jo häät. Voinko bestman tehdä jotain muuta puheen sijasta?
Bestmaninko pakko pitää puhe?
5
4004
Vastaukset
- fdsasdf
minä sanoin joskus kaasona ollessani että mikkiin päin en edes katso. Sanoin tämän heti ensimmäisenä lauseena, kun minua kysyttiin kaasoksi.
Ja tämä sopi morsiamelle.- ............
No eihän kaason tarvitsekaan pitää puhetta, vaan bestmanin ja morsiamen isän.
- Ricceki
Ei tarvitse Bestmannin pitää puhetta. Olen ollut useissa häissä, joissa bestman ei pidä puhetta. Kannattaa varmuuden vuoksi kertoa se selkeästi ja ajoissa sulhaselle.
-Tai sitten teet tästä ohjelman numeron, eli valjastat jonkun kaverisi pitämään puheen puolestasi, -voi olla itsekkin sitä suunnittelemassa.. -jos haluat :) - Wdom
En pitänyt puhetta, kun olin bestman. Sulhasen isä piti puheen. Minä kuitenkin kuulutin illan etenemisen ja tein muita pikku juttuja.
Pakkohan ei ole mikään - eivät puheet eikä koko bestmanin rooli. - Pjotteri
Meillä on tapana, että morsiamen isä pitää puheen. Itse en ehkä täysin onnistunut kun morsian ja muutama muukin puhkes poruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062