hei toivottavasti tämä tuli oikealle puolelle kysymys :D
minulla on 4 vuotias narttu labbis ja meille tuli nyt 8kk vanha uros labbis
ja nyt välillä tämä narttu haukkuu tälle 8kk urokselle miten voisin saada haukkumisen loppuvan :) ? "vinkkejä kaivataan.."
Ruokailu kysymys 8kk uros koira syö hotkien ruokansa mikä olisi tähän avuksi että söisi vähän rauhallisemmin kun ruoka aika on narttu on eri paikassa kun uros syö joten ei nähtävästi voi johtua nartusta ?
nyt tarvitaan viisaiden apua kiitos etukäteen vastauksista
8kk uros ja 4 narttu
2
146
Vastaukset
- labbiiiiiss
Haukkuminen loppuu kyllä aikanaan, mutta etkö ole opettanut koiraasi hiljenemään komennosta? Kannattaisi se tehdä, jolloin haukkumista voi vähän rajoittaa.
Onko uros tottunut siihen että ruoka täytyy syödä äkkiä ennenkuin muut ehtii? Ei ole hotkimisesta kokemusta, joten en osaa sanoa. Sekin voi ajan kuluessa mennä ohi.
Labbikset on muutenkin aika ahneita, kannattaa varoa lihomista, lapukat kun syö mitä vaan ja vaikka kuinka paljon. :D - Ei haittaa
Mitäs se haittaa jos labu syö hotkien ruokansa ?okesentaa tarvittaessa jos meni liikaa tai liian nopeasti ruokaa yms.Selvittävät varmasti arvojärjestyksensä kunhan aikaa kuluu riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998