Oon 15 vuotias poika, Onks tääl muita jolla alkoo seisoo kun näkee esim, koulussa suihkussa tai saunassa alastomia poika, tai näen kaupungilla hyvän näköisiä poika, mulla alkaa seisoo aina kun näen, ja mun pitää mennä heti runkkaan, Haluaisin runkata niitä poikia ja ottaa suihin. Onko ketään muita ketkä tuntee samoin?
15 vuotias Poika
29
1502
Vastaukset
- rhd
Ei. Olet ainut ihminen maailmassa jolle käy näin.
- poikapikkuinen
et oo ainut
- J
et tosiaan oo ainut
- pyrypoeka
sööt varmaa homo
- vittukuvituttaa
Jollakin on vaa erektio häiriö ei voi mtn :/
- terv.terve.
Vittu sä olet sairas, tilaappa vaikka saksasta niitä pillereitä joilla lähtee homoutes.
- PinkYoshi
Et oo ainoo : ) Jokainen hakee omaa seksuaali-identiteettiään tossa iässä, siinä ei oo mitään pahaa. Jotkut tykkää tytöistä ja toiset taas pojista, sit on niitäki ketkä ei ole kiinnostuneita oikeen kestään. Antaa kaikkien kukkien kukkia : )
(mut homofoobikot painukoot Päivi Räsäsen vittuun) - djflkkdsködlK
itel sama juttu, mut mitään suhdetta en haluis :D mut sit taas nainenki jtnki...;)
- ooperra
niin juuri, just näin. Tukkään tytöistäki mut silti tykkään pojistaki, mut en halua mitään suhdetta. Laita mese? Nii jutellaan.
- Bi96
Jos kiinnostais 15-vuotias biseksuaali ni laita viestii: [email protected]
- jeppppiiii
Et tosiaa oo ainut. iha sama mulla !
- 32456789
kiitos päivän nauruista
- 15-v-bibboy
itselläni on aivan sama ongelma, jos sitä nyt ongelmaksi vois sanoa.
Olen kans 15 vuotias, ja olen huomannut että tykkään pojista ja ihastun heihin helpommin kuin tyttöihin, vaikka tykkäänb tytöistäkin.
Ratkaisuksi ajattelin, että olen vain bi-seksuaali, tai muuttumassa kokonaan homoksi.
Et siis tosiaankaan ole ainut, vieläpä asun pienessä tupukylässä, jossa ei ole mahdollista päästä pojan kanssa mitään tekemään tai kokeilemaan, varsinkaan salassa.
ëhkä sitten myöhemmin ongelma ratkeaa, kun pääsen pois omilleni ja voin rauhassa katsella ja etsiä kaltaisiani poikia.
Mutta kuitenkin, siulla ei ole mitään hätää, ota ihan rennosti, jos kuitenkin ilmenee addiktoitumista poikien katseluun tms. kannattaa ehkä harkita puhumista tai vaikka poikaystävän hankkimista, joka rajoitaisi ongelmaa, ja jota saat runkata ja keneltä saat ottaa suihin. - rigu-rigu
Jos jollain äijällä rupeais seisomaan mun vieressä suihkussa, saunassa tai pukuhuoneessa niin se äijä ei kyllä tulisi enää minun lähellenikään!! Jos se olis kaveri niin kaveruus loppuisi siihen! Ei todellakaan oo normaalia että muna rupeaa jököttämään äijäporukassa!
- k
Helevetin outoa.
- öööööööööööööööööööö
No onpas homofobisia, ykski heiluttelee helikopteria koulkun suihkussa, että...mä haluan kullia
- 15v poika
et oo ainut ;)
- ennen 15 vuotiaana o
ihan normaalia nuorenmiehen toimintaa.... Kun saat ensimmäistä kertaa pimppiä, niiin siihen se epävarmuus ja seksuaalisen suuntautumisen mietiskely loppuu. Vaikkei se mitään että pojat kiinnostais enemmän, mut uskon että tytöistä alat kiinnostuu enemmän...
- Tuntematonvaa
Mul
- msfh
iha normii tommone. Meki välil koulus kavereiiten kaa mennää vaa nussii jos on tylsää
- yxeero
Aika pirun paljon tuntuu homoja olevan. YÖK.
- Anonyymi
kyllä 15 v poika suihkussa on KAUNIS
- Anonyymi
niin on
- Anonyymi
No tuu vaik instas puhuu @bobo_smth. Ei kyl oo mun virallinen käyttäjä, niin siks sil ei oo paljoo seuraajii.
- Anonyymi
kyllä alkaa
- Anonyymi
joo ja sit nolottaa kun muna on sen verran iso että seisokkia on vaikee peitellä
- Anonyymi
ihanaa
- Anonyymi
hankkiudu hoitoon
- Anonyymi
Ompa pirun paljon homoja suomessa? Varmaan jo enemmän kun Ruotsissa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346