15 vuotias Poika

ööperra

Oon 15 vuotias poika, Onks tääl muita jolla alkoo seisoo kun näkee esim, koulussa suihkussa tai saunassa alastomia poika, tai näen kaupungilla hyvän näköisiä poika, mulla alkaa seisoo aina kun näen, ja mun pitää mennä heti runkkaan, Haluaisin runkata niitä poikia ja ottaa suihin. Onko ketään muita ketkä tuntee samoin?

29

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rhd

      Ei. Olet ainut ihminen maailmassa jolle käy näin.

    • poikapikkuinen

      et oo ainut

    • J

      et tosiaan oo ainut

    • pyrypoeka

      sööt varmaa homo

    • vittukuvituttaa

      Jollakin on vaa erektio häiriö ei voi mtn :/

    • terv.terve.

      Vittu sä olet sairas, tilaappa vaikka saksasta niitä pillereitä joilla lähtee homoutes.

    • PinkYoshi

      Et oo ainoo : ) Jokainen hakee omaa seksuaali-identiteettiään tossa iässä, siinä ei oo mitään pahaa. Jotkut tykkää tytöistä ja toiset taas pojista, sit on niitäki ketkä ei ole kiinnostuneita oikeen kestään. Antaa kaikkien kukkien kukkia : )
      (mut homofoobikot painukoot Päivi Räsäsen vittuun)

    • djflkkdsködlK

      itel sama juttu, mut mitään suhdetta en haluis :D mut sit taas nainenki jtnki...;)

      • ooperra

        niin juuri, just näin. Tukkään tytöistäki mut silti tykkään pojistaki, mut en halua mitään suhdetta. Laita mese? Nii jutellaan.


    • Bi96
    • jeppppiiii

      Et tosiaa oo ainut. iha sama mulla !

    • 32456789

      kiitos päivän nauruista

    • 15-v-bibboy

      itselläni on aivan sama ongelma, jos sitä nyt ongelmaksi vois sanoa.
      Olen kans 15 vuotias, ja olen huomannut että tykkään pojista ja ihastun heihin helpommin kuin tyttöihin, vaikka tykkäänb tytöistäkin.
      Ratkaisuksi ajattelin, että olen vain bi-seksuaali, tai muuttumassa kokonaan homoksi.
      Et siis tosiaankaan ole ainut, vieläpä asun pienessä tupukylässä, jossa ei ole mahdollista päästä pojan kanssa mitään tekemään tai kokeilemaan, varsinkaan salassa.
      ëhkä sitten myöhemmin ongelma ratkeaa, kun pääsen pois omilleni ja voin rauhassa katsella ja etsiä kaltaisiani poikia.
      Mutta kuitenkin, siulla ei ole mitään hätää, ota ihan rennosti, jos kuitenkin ilmenee addiktoitumista poikien katseluun tms. kannattaa ehkä harkita puhumista tai vaikka poikaystävän hankkimista, joka rajoitaisi ongelmaa, ja jota saat runkata ja keneltä saat ottaa suihin.

    • rigu-rigu

      Jos jollain äijällä rupeais seisomaan mun vieressä suihkussa, saunassa tai pukuhuoneessa niin se äijä ei kyllä tulisi enää minun lähellenikään!! Jos se olis kaveri niin kaveruus loppuisi siihen! Ei todellakaan oo normaalia että muna rupeaa jököttämään äijäporukassa!

    • k

      Helevetin outoa.

    • öööööööööööööööööööö

      No onpas homofobisia, ykski heiluttelee helikopteria koulkun suihkussa, että...mä haluan kullia

    • 15v poika

      et oo ainut ;)

    • ennen 15 vuotiaana o

      ihan normaalia nuorenmiehen toimintaa.... Kun saat ensimmäistä kertaa pimppiä, niiin siihen se epävarmuus ja seksuaalisen suuntautumisen mietiskely loppuu. Vaikkei se mitään että pojat kiinnostais enemmän, mut uskon että tytöistä alat kiinnostuu enemmän...

    • Tuntematonvaa

      Mul

    • msfh

      iha normii tommone. Meki välil koulus kavereiiten kaa mennää vaa nussii jos on tylsää

      • yxeero

        Aika pirun paljon tuntuu homoja olevan. YÖK.


    • Anonyymi

      kyllä 15 v poika suihkussa on KAUNIS

      • Anonyymi

        niin on


      • Anonyymi

        No tuu vaik instas puhuu @bobo_smth. Ei kyl oo mun virallinen käyttäjä, niin siks sil ei oo paljoo seuraajii.


    • Anonyymi

      kyllä alkaa

    • Anonyymi

      joo ja sit nolottaa kun muna on sen verran iso että seisokkia on vaikee peitellä

      • Anonyymi

        ihanaa


    • Anonyymi

      hankkiudu hoitoon

      • Anonyymi

        Ompa pirun paljon homoja suomessa? Varmaan jo enemmän kun Ruotsissa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe