Milloin Sims 3 Pets tulee kauppoihin? Siis suomessa tietenkin.
Sims 3 Pets?
7
270
Vastaukset
- Moro_1
En oo varma. Joskus syksyl kai...
- villakoirafani4ever
The Sims 3 lemmikit- lisäosa tulee n. 20.lokakuuta.
- Simssimitin hullu
Ihanaa enää 8 päivää, että se tulee kauppoihin tai ainakin joihinkin. :) Eli ainakin puolenkuun peleihi jos on lähettänyt tilaus pyynnön niin sillön ne ainakin pyrkii toimittamaan sen nopeesti, että suosittelen sitä ainakin sellaiselle joka haluaa ostaa sims 3 petsin. H. 37.90 postikulut. Toivottavasti odotatte yhtä innolla sitä kuin minäkin. terv. Simssimitin hullu
- ihq
Onkohan Suttu ihan itse kirjoittanut tämän? Mä ainaskin haluun ostaa sitä ja tätä, ihquuuuu!!!!
- The sims 3 lover ^^
3 päivää enään
- dadrrhhh
21 päivä :d
- pooikoiodsiodi
Lemmikit The Sims Pets P-A18.10.2011
EU 21.10.2011 Allergisuus ja eläinten ohjaus Appaloosa Plains Koirat, kissat, hevoset ja villieläimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.744999Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.123378Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2251180Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902