Milloin Sims 3 Pets tulee kauppoihin? Siis suomessa tietenkin.
Sims 3 Pets?
7
427
Vastaukset
- Moro_1
En oo varma. Joskus syksyl kai...
- villakoirafani4ever
The Sims 3 lemmikit- lisäosa tulee n. 20.lokakuuta.
- Simssimitin hullu
Ihanaa enää 8 päivää, että se tulee kauppoihin tai ainakin joihinkin. :) Eli ainakin puolenkuun peleihi jos on lähettänyt tilaus pyynnön niin sillön ne ainakin pyrkii toimittamaan sen nopeesti, että suosittelen sitä ainakin sellaiselle joka haluaa ostaa sims 3 petsin. H. 37.90 postikulut. Toivottavasti odotatte yhtä innolla sitä kuin minäkin. terv. Simssimitin hullu
- ihq
Onkohan Suttu ihan itse kirjoittanut tämän? Mä ainaskin haluun ostaa sitä ja tätä, ihquuuuu!!!!
- The sims 3 lover ^^
3 päivää enään
- dadrrhhh
21 päivä :d
- pooikoiodsiodi
Lemmikit The Sims Pets P-A18.10.2011
EU 21.10.2011 Allergisuus ja eläinten ohjaus Appaloosa Plains Koirat, kissat, hevoset ja villieläimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3121691Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751254Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831237- 1331116
- 48793
- 57784
- 74759
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117757- 48740
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60696