Milloin Sims 3 Pets tulee kauppoihin? Siis suomessa tietenkin.
Sims 3 Pets?
7
280
Vastaukset
- Moro_1
En oo varma. Joskus syksyl kai...
- villakoirafani4ever
The Sims 3 lemmikit- lisäosa tulee n. 20.lokakuuta.
- Simssimitin hullu
Ihanaa enää 8 päivää, että se tulee kauppoihin tai ainakin joihinkin. :) Eli ainakin puolenkuun peleihi jos on lähettänyt tilaus pyynnön niin sillön ne ainakin pyrkii toimittamaan sen nopeesti, että suosittelen sitä ainakin sellaiselle joka haluaa ostaa sims 3 petsin. H. 37.90 postikulut. Toivottavasti odotatte yhtä innolla sitä kuin minäkin. terv. Simssimitin hullu
- ihq
Onkohan Suttu ihan itse kirjoittanut tämän? Mä ainaskin haluun ostaa sitä ja tätä, ihquuuuu!!!!
- The sims 3 lover ^^
3 päivää enään
- dadrrhhh
21 päivä :d
- pooikoiodsiodi
Lemmikit The Sims Pets P-A18.10.2011
EU 21.10.2011 Allergisuus ja eläinten ohjaus Appaloosa Plains Koirat, kissat, hevoset ja villieläimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502632Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732231Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31631En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491096On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49947Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.278931- 66806
- 14784
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19739Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54731