Ollaan perheen kanssa lähdössä pietariin. Nyt tarvisin vinkkejä hoteleista pietarissa. Sais olla rauhallinen ja lähellä esim. nevskiä. Katselin tuolta hotels.comista ja ebookersista, mutta sieltä tulee niin paljon vaihtoehtoja että ei oikein tiedä.
hotelli pietarista
7
273
Vastaukset
- pietarissakäynyt
Hotelli Moskova voisi olla hyvä vaihtoehto (en itse ole ollut siellä)..sijainti metroaseman "päälllä tai vieressä" ja ostoskeskus samassa rakennuksessa.. Teillä olisi hyvä yhteydet joka paikkaan.
- Mhotelli
Tuossa minä käyn matkoilla Pietarissa perheeni kanssa , on rauhallinen paikka keskellä kaikkea... eikä kalliskaan sijainnin huomioon ottaen.
http://mhotelspb.ru/
Hotelli moskovassakin olemme yöpyneet , siellä taitaa olla nyt metro remontissa .. enää emme sinne haikaile! - themsim
Mhotelli näyttää kyl hyvältä. pitääpäs harkita sitä
- 22
En ole koskaan ollut M:ssä, mutta sijainti (Sadovaja ulitsa 22/2) on todella hyvä.
- konstreini
oliko ruoka halpaa ja saiko aamiastaki ?
Ja liha oli lämmintä ja nuarta?
- ksusha
Katsoin M hotellin myös. Sijainti on loistava.
Sadovaja- kadulla(kin) on monia stolovaja (ruokala) - tyyppisiä ravinteleita joissa saa vatsansa täyteen edullisesti.
Lyhyt matka tosiaan Nevskille ja Nevalle ja minne vaan metrolla.
Ensi kerralla harkitsen itsekin ko. hotellia, kiitos vaan. - maatustka
konstreinille että mikä on halvan ja kalliin ruuan hinta sinulla! Toisilla voi olla tulot 5000€/kk ja toisella 600€/kk bruttona. Voisiko saada myös hintoja koska toisella halpa on kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295