Rakastavaiset ruokatunnilla

Himokasatte

Minna ja Lauri on ollu yhdessä jo kohta kaksi kuukautta. Seksiä heidän parisuhteestaan ei ole puuttunut. Peruskoulua oli kummaltakin enää kaksi viikkoa jäljellä.

Oli perjantai päivä ja kello lähenteli puolta kahtatoista. Ruokatunti alkoi. Minna etsi jälleen Laurin käsiinsä ja he kävivät yhdessä syömässä. Sen jälkeen he menivät tyhjään aulaan istumaan ja pussaileen.
- Hitto ku himottais... Lauri vihjas
- Etkö voi säästellä iltaan? Minna kysyi ja jatkoi -Kun mua ei nyt niin vielä...
Lauri ei vastannut vaan otti Minnan rinnasta kiinni ja alkoi hyväilemään sitä.
- Mennään vessaan.. Lauri sanoi ja otti Minnaa kädestä kiinni. He menivät yleiseen vessaan. Ovi laitettiin tietenkin lukkoon. Lauri kävi heti asiaan ja otti tyttöystävänsä paidan ja rintaliviit pois ja hyväili hänen rintojaan. Hetken päästä Laurin sormet hapuilivat Minnan housuja mutta Minna ei halua
- Ei.. Mähän sanoin et vasta illalla, Minna sanoi ja jatkoi - Mutta suihin mä voin ottaa...
Minna pisti rintaliivit takaisin päälleen ja meni polvilleen. Muutaman sekunnin kuluttua Laurin kalu oli jo esillä kovana. Minna käytti aluksi vain käsiään, mutta alkoi sitten pikku hiljaa ottaa suihin. Ensin kielellä vähän terskan päähän, sitten terska suuhun ja lopulta Laurin kyrpä oli Minnan suussa kokonaan. Minna imi, lutkutti ja runkkasi.
- Anna mä panen, Lauri sanoi huohottaen.
- Vasta illalla... Minna sanoi ja jatkoi
Lopulta Lauri ei enää kestänyt vaan mälliä alkoi lentämään. Minna kerkesi juuri ja juuri ottamaan kyrvän pois suustaan mutta naamalle lensi mällit ja osa lensi rintaliiveille ja mahalle.
Nuoripari puki vaatteet ylleen ja lähti seuraavalle tunnille iltaa odottaen..

2

6140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

      Jos olis mahollista niin keksi jotain parempaa kirjoitettavaa...

    • Cael

      Voisi olla pidempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe