Minulla on kaikki tietämäni estot toimieni näkyvyydelle Facebookissa käytössä, paitsi ystävilleni.
Kun kirjaudun ulos Facebookista ja poistan vaikka kaikki historiatiedot, silti osa näistä Facebook-keskusteluista ja -tykkäämisistäni Facebookissa ja muualla netissä löytyy Google-haulla nimelläni ja näkyvät kaikille.
Eikö voi estää mitenkään?
Facebookin asetuksista voi valita mm sen kuka näkee sivuni ja voi etsiä sitä hakukoneella, kuka näkee julkaisuni ja tykkäykseni- Silti kuka tahansa voi löytää näitä tykkäyksiäni Google-haulla?!
Facebookista vuotava tieto
4
67
Vastaukset
- Tero-Risto
Lisäksi U.S. Patriot Act antaa mahdollisuuden Amerikan kaikille turvallisuusviranomaisille pääsyn kaikkeen Googlen kautta liikkuvaan dataan, niinkuin muidenkin amerikkalaisten firmojen säilömään dataan.
- jutskuviritelmä
Facebook on huonosti suunniteltu joten ei siltä parane odottaa toimivuutta omien säätöjen suhteen. Ja kun saat sen lähes mieleiseksi itsellesi, sen ominaisuuksia muutetaan, eikä mikään taas toimi. Siinä vaiheessa kun ihmiset mieltävät tämän totuudeksi ja huomaavat ettei ne omat paskallakäyntiraportoinnit kiinnosta edes itseä niin alkaa Facebookin lorun loppu. Itse olen huomannut Facebookin toimivaksi vain yhdessä asiassa, tykkäämieni asioiden uusimmat jutut on luettavissa yhdessä paikassa. Ainakin toistaiseksi, odotan sitä muutosta joka tekee tästäkin asiasta tuskaisen. Ja kaveripyynnöt ottaa päähän, eniten siksi, että pitää jokaiselle erikseen selittää miksi en halua Facebookiin kavereita.
- Meitä kytätään..
parempi kun pysyy koko facebokista erossa, tosin jos sinne on jo ehtinyt liittyä niin on sitten lopun ikänsä, ainankin tiedot säilyy niin kauan kun internet pysyy pystyssä.
- Älä kirjoittele
Jos kavereillasi on seinä ns vapaata riistaa ja profiili näkyvillä kaikille ja sellasille seinille kirjoittelet, kyllä ne sinun kirjoituksesi sitten ovat myös kaikille vapaata riistaa. Itse suosin pääasia yksityistä chattaamista siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944