Sataa...................

Sikra

Vettä sataa, ukkosenjyrinä kuuluu jostain lähiseudula...neljänaikaan yöllä herättiin hurjaan ukkosen jyrinään, siitäasti on tullut vettä, välillä tosi rankastikkin...no nyt ei ole helle mittari näyttää vaan 18... ;(

Muutama kuva sateenvälistä...

http://www.youtube.com/watch?v=P6OPgx_lK_I

10

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoiollatottakaan

Helvatan hyvä kun kerrot että sataa muutoinhan sitä ei kukaan tietäisikään ei ainakaan ulos katsomalla......

http://ilmatieteenlaitos.fi/

• on se hyvä tietää

Niin minustakin, on sangen ihanaa, että sikra tuon tiedon tänne toi. Onneksi hän ei päivitä säätiloja tunnin välein palstalle eikä blogiinsa;;)).

Meilläkin kait jyrisi yöllä, mutta vettä oli tullut ainakin runsaasti. Ja kun minä nukun, niin en silloin herää.
        Tänä aamunakin on jo ainakin 2 ukkosta mennyt tästä tonttimme yli ja taas on yksi ukkonen tulossa, metelistä päätellen.

• 14641654564
    • Teille tulee hyvin kirsikoita. Mukava kun hedelmät saa omasta pihasta vai mitä!

Täällä loppui sade sillä aikaa kun mä kävin äidin kanssa kaupassa ja apteekissa. Nyt on hyvä lähteä uimareissulle, mahtaa tuntua lammessa vesi lämpimältä kun ilma on vain 17.

• Ukkonen loppui tältäerää täältä, lähti kuulemma itäsuomen suuntaan..vettä sataa vieläkin, mutta nyt se sade on sellasta mukavan pehmeetä kesäsadetta...
        Mittari näyttää sateesta huolimatta 19.4

Juu kirsikoita tulee todellapaljon ja ovat tosi hyviä...variksetkin on sen huomanneet, ja ottaa osansa alaoksilta ;))

http://i123.photobucket.com/albums/o316/finessa/sateenjlkeen075.jpg

• Myy-Pikkuinen

Juu, yöllä heräsin kovaan sateeseen, mut en ukkosta kuullut. Tosin heti kohta nukahdin uudestaan. Nyt on vaan harmaan synkkä ilma. =)))

Tosi paljon teille tulee kirsikoita.

• Täälä alkaa nyt jo kirkastumaan...juu kirsikoita tulee paljon, ei tarvi ostaa torilta...;)

• issu56

Ihania pisarakuvia, varsinkin se 2:32 kohdan ruusu.

Meillä heitteli pari pisaraa iltapäivällä ja jossain kauempana kolisi aika reippaastikin, mutta taaskaan ei meille saakka riittänyt ukkosen voima sen kummemmin kuin kunnon sadekaan heh ja ollaankin taas saatu nauttia ihan hienosta päivästä pihalla touhuten...hyvä kun maltettiin edes tulla sisälle :).

• Mä olen kyllä oikein tyytyväinen tosta kunnon vesisateesta, sitä kunnon sadetta tuo piha jo kaipaskin, nyt ei tarvi kastella ainakaan pariinpäivään mitään pihalla...

• Sikra kirjoitti:

Mä olen kyllä oikein tyytyväinen tosta kunnon vesisateesta, sitä kunnon sadetta tuo piha jo kaipaskin, nyt ei tarvi kastella ainakaan pariinpäivään mitään pihalla...

Meillä oli eilisen illan ja viime yön kiusana ukkonen.Ajettiin illalla mökiltä hirmu kovassa kaatosateessa ja kun päästiin kotiin alkoi ukkonen paukkumaan ihan päällä.Nytkin sataa mutta hiljalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe