Kiitos Kunde monista erittäin hyvistä Excelvinkeistä. Makroista en tajua, mutta muut jutut on olleet tosi hyviä.
Ja makrotkin olisivat. Mistä aloittaisin kun hallitsen Excelin muuten hyvin perusteellisesti mutta makroja teen vain nauhoittamalla.
Tiedätkö Kunde jotain hyvää Visual Basic- kirjaa?
Miten tälläiseen viestiketjuun saa laitettua tiedoston?
Olen uusi näissä keskusteluissa (mutta Kunden aktiivinen toisten auttaminen tuli heti esiin.)
Kiitos Kunde ja liitekysymys
Excel- intoilija
1
99
Vastaukset
suomenkielistä kunnon kirjaa ei ole eikä tule kun kopioidaan vanhaa ja lisätään pari uutta juttua malkliksi vanhaan kirjaan -rahastusta...
laita email mulle niin kerron mistä saat [email protected]
tää keskustelupalstan softa on ihan p*tä. Ei edes kooditageja ole saati liitetiedostojen liittämismahdollisuutta ei ole
kunpa olisi aikaa paneutua omaan foorumiin niin siellä homma toimii...
katellaan jos aikaa riittäisi sen ylläpitoon, infoan kun alan pyörittämään Excel osiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760