elikkä, mulla on ongelma
mun työpaikalla on tyttö, joka ilmiselvästi on raskaana. siis hän on ollut täällä suunnilleen parisen kuukautta, ja kaikki täällä on huomaanut että maha on kasvanut. se ei näytä siltä että hän olisi lihonnut tai mitään, vaan siitä näkee aivan selvästi että hän on paksuna.
ongelma on se että hän ei taida itse tajuta että on paksuna. mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä?
hän on vasta 18 vuotias, ja mitä olen ymmärtänyt hänestä, niin hänellä on aika hämärät asuinolot myös. tai oikestaan kaikki hänessä on hämärää.
pitäiskö mun parisen vuotta vanhempana kysyä häneltä että onko hän ajatellut sellaista vaihtoehtoa, että hän on raskaana, vai pitäisikö minun vain antaa asian olla?
hmm.
8
94
Vastaukset
- neuvoja.
Kysy. Et menetä siinä mitään, mutta hän voi huomata asian, jos ei vielä ole huomannut.
- uhijö
Öö... miten tuo asia kuuluu sinulle millään tavalla? Ihmeen hanakoita ihmiset on väkisin tuppaamaan nenäänsä toisten ihmisten asioihin.
- paupau23
no kunhan mietin... tyttöparka ei oo itekkään huomannu sitä. herran jestas. sitte se puhuu siitä että kuinka vois lähtee ryyppää jne jne.
sitte on kiva jos syntyy se lapsi ihan vammasena, tosi kiva varmaan.
toiset vaan on huolissaan uhijö kulta.
niinno, oon yrittäny vähän vihjata siihen suuntaan, kertonu omasta raskausajasta jne. mut ei ole hokannu vielä.
anteeksi että olen huolissani tytöstä JA vauvasta.- neuvoja.
Kysy asiaa häneltä suoraan. Ryyppääminen raskausaikana ei tosiaankaan ole oikein!
- SariPeltsi
Kysy rohkeasti vain! Et menetä yhtään mitään jos vain kysyt, ja jos hän ei itse sitä tiedä, että on raskaana, on kyllä aika outoa. Tottakai, jos se on jo 2 kuulla :) Ja kyllähän tytön pitäisi jo saada vatsakipuja, ja yms. Ja ryyppääminen ei kyllä takuulla kannata! Voisithan esimerkiksi pomollesi siitä kertoa tai vaikka tytön vanhemmille, jos tiedät tai tunnet ne.... Voii tyttöraukkaa, kun ei huomaan että on raskaana ;(
- 23234rew
Kuinka ihmeessä semmonen asia jää missaamatta; ei menkkoja, vatsa kasvaa, varmaan tuntuu fyysisestikkin erilaiselta? O__O
Mutta kysy ihmeessä, ajattele lasta! - paupau23
mm. mietinki että ensi viikolla kysyn. on kyllä ainakin 2 kuulla, sen kokonen vatsa on jo.
mutta onhan olemassa niitä jotka ei oikeasti huomaa että on raskaana, varsinkin jos tulee tiputtelua raskausajan aikana, ja sitten luulee että on kuukautiset kyseessä.
otan ja kysyn häneltä, ollaan pomonkin kanssa puhuttu asiasta. hän ite tuli sanomaan minulle että mikäs tää homma on,että oletko sinä huomannut mitään kun nainen kummiskin olet. ja työkaverit ovat huomanneet myös.
mutta joo, pakko kyllä kysyä!
kiitos neuvoista immeiset! - 9+9
Kyllä mä ainakin uskon että naiset huomaa jos maha kasvaa.. Miehissähän se on nyt eri, pari kiloo sinne tänne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744