Kiitos, kaikest...

SeKaunein?

Oon niiiiin v***n kyllästyny kuuntelee ku kaikki kertoo kuinka kaikki jätkät on niin ihanii. Sori vaa mut ite oon niin kyllästyny, turhaantunu ja ärsyyntyny täl hetkel kaikkiin maailman jätkiin. Mua ei kiinnosta just nyt ketää jätkä. Turhaan kaikki tulee mulle juttelee ja kertoo kuinka kaunis mä oon? Kertois sen sit tosissaa. Et on ihan pakko kertoo kuin kaunis mä oon ja kuin ihana ja täydelline ja kaikkee muuta pa***a mitä nyt mieleen tuleeki? No siis ihan okei jos tosissaa tota tarkottaa mut sit eka ite flirttaa ja kaikkee nähäillää ynm. Sit ku kysytää jotai suoraa nii iha hiljaseks eka ja sit keksitää "mistä sä nyt keksit et susta tykkäisin?" "joo sori mut ei mua kiinnosta" ynm kaikkee samanlaista. No tolle ei kyl pysty ikinä kukaa tekeee mitää???? No joo ehkä ois parempi jättää vaa kaikki rauhaa. Ja muute ei mitää helvetin rakkautta ees näytä oleva....Sinkkuna on ihanaa

2

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika18-

Olet onnellisessa tilanteessa minuun verrattuna. Sulle on ees tultu juttelemaan kiinnostumismielessä, mutta minulla ei ees oo ollu mahollisuutta kokea tuollasta. Olen ollut niin syrjäytynyt, en missään tekemisissä ihmisten kanssa ja periaatteessa vietän kaiken aikani kotona. Olo on kurja ja vaikka tyttöystävää (tai edes ystävää) tekisi niin mieli, mahdollisuuteni ovat täysin olemattomat. Oletko tullut ajatelleeksi että olet joihinkin verrattuna onnellisessa tilanteessa, kun halutessasi niin voit päättää oletko suhteessa vai sinkku?

• pavel16

on sellast olemas vaik oon samas tilantees nyt ku sä ja samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe