Kuka sen klupin todellinen Roger Moore oikein on, kun kaikki retostelee naisillaan?
Klupin kovin puksuttelija?
7
501
Vastaukset
- ygfyggygg
no sehän on se suomi24:n sekopäisin ötökkä nimeltänsä Amalia
- doublezeroseven
tarkoitat varmaan tklupia, siellä aikas monta ehdokasta, tohtori hopo, harmaalokki, sun muut ovat listan kärjessä. eivät naisjutuilla kehuskele, vaan niillä leidipoi jutuillaan ratsastavat. kamut kehuu sillä kenen hoidolla on ollut isoin vena, kyse ei siis ole leikatuista leikuista vaan semisellaisista. k16 osissa näitä jutustellaan. vaatii kirjautumisen erikseen. sana vapaa ja sen huomaa, tosin heterolle ei siellä ole paljon annettavaa. eikö se viimeisin moore ollutkin homssu? sopii hyvin kuvaan,hihheh.
- vonkamiesklupilla
kuka aina jonkin amaalian tähän vetää mukaan, säälittävää provoilia yleiseen asialliseen keskusteluun. pidetään jutut asialinjalla. samaa mieltä olen, että homssuvaihde jumittunut peräkammarinpojilla päälle. mitenhän ne suomessa ollessaan menettelee, jatkuuko yletön homssuilu vai yritetäänkö käytöstä muuttaa asiallisemmaksi. saattaa tulla äkkiä vastapalloon,jos jonkun karhun jalkoväliä rupeavat haromaan. osahan tklupilaisista , siis, miehistä on hyvinkin naismaisia olemukseltaan vaikka lihavia ovatkin. jokin vaikutus sillä on, että mies alkaa miestä vonkaamaan.
- Phuket Lover
Kyllä juntti-matkaaja25 vie voiton joka sarjassa.
- Jusa
Onks toi arvostelu nyt kivaa (on varmaan ). Klubi tekee pyytetöntä työtä vapaaehtois voimin meidän Pattayalla olijoiden hyväksi. Mistä muualta hakisit luettavaa tai videoita, tapaisit tuttuja, saisit apua ongelmissa joita et itse pysty hoitamaan ja te lahopäät kehtaatte arvostella tätä toimintaa. HÄVETKÄÄ !
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067