Christinan suosio

bellali

Monet ovat asiasta puhuneet ja nyt on mun vuoro. :D

Christinan suosio on kiinnostava aihe. Minusta on erityisen mielenkiintoista miten kiinnostava aihe se on niille, jotka haukkuvat täällä Christinaa. Jos heiltä kysyy tai vierailee tällä palstalla, Christinan suosiota ei käytännössä ole, se on aina pohjamudissa tai floppia tai muuta. On jännä miten puolueellisuus vaikuttaa siihen miten artistin suosion näemme.
Esimerkiksi Madonna-palstallakin jatkuvasti joku rätkyttää siitä kuinka Madonnan suosio ei ole enää mitään, hänellä ei ole ollut hittejä vuosiin jne. Olkoon vaan niin mutta Madonna on silti valtava artisti.
Tilanne on aivan sama täällä. Sanojalle Christina on aina floppi siksi koska sanoja inhoaa häntä eikä pysty kestämään sitä että muut hänestä tykkää. Samoin kuten se rätkyttäjä toisellakin palstalla.

Minusta se on ajantuhlausta. Mun mielestäni on aivan turha väittää että jollain artistilla ei ole suosiota vain siksi, että ei kyseisestä artistista pidä. Itse keskityn yleensä siihen, miten hyvä/huono artisti muuten on ja kritisoin itse ennemmin artistin biisejä tai taitoja kuin ruikutan miten huono suosio jollain on. Kenenkään suosio ei siitä vähene vaikka minä niin väittäisin.

Christinalla on niin valtavan lahjakas että hänellä tulee olemaan aina ura. Jotkut albumit ja aikakaudet ovat suositumpia kuin toiset, näinhän se on kaikilla muillakin, mutta se ei asiaa muuta. Ura hänellä tulee olemaan niin kauan kun hänellä on se laulu- ja esiintymislahja mikä hänellä on. Vaikka hän menettäisi jotain siitä lahjakkuudestaan, niin todennäköisesti suosio jatkuisi vielä sen jälkeenkin koska hän on Christina Aguilera.

Just my 2 cents.

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • who the f...

      oliko tää cristina joskus kuuluisa? never heard.

    • bellali

      Totta kai tiedät kuka hän on, ethän olisi muuten tänne vastannut.

      Christina on muuten myynyt yllättävän paljon singlejä. Hän on nimittäin 2000-luvun ekan vuosikymmenen toiseksi eniten singlejä myynyt artisti. Ensimmäinen on Madonna.

      Lähde: http://www.billboard.biz/bbbiz/charts/decadeendcharts/2009/singles-sales-artists

      Christina on myynyt 50 miljoonaa albumia ja uusien Wikipedian tietojen mukaan myös peräti 46 miljoonaa singleä. Albumiluku on jo käsittääkseni useasti vahvistettu mutta singlejen määrästä en ole varma.

      Olen kyllä aina tiennyt että Christina on hieno laulaja ja hieno artisti mutta en ole aavistanut että hän voisi olla myös NOIN hyvin myynyt. Mielenkiintoista.

      • yjraka

        Christina Aguilerasta tuli uusiman hitin "moves like jagger" ,jonka teki yhdessä Maroon 5:n kansssa ,ansiosta artisti joka on ollut listaykkösenä kolmella vuosikymmennellä..tähän porukkaan kuuluu nyt ainoastaan seitsemän laulajaa ,mm.Madonna ja Michael jackson.


    • on lihonu!!
    • arrrrrr

      christinalla on upea ääni jota monilla muilla ei todellakaan ole ärsyttää ku jotkut tulee dissaa vaikka christina on upea artisti :)

    • oon järkyttyny!

      oho! on kyllä päästäny ittensä tosi pahan näköseks. hänellä on ilmeisesti ollu vakavia alkoholi ongelmia. Viinapöhöä..

    • Pulskistunut on

      Tosiaan olin yllättynyt minäkin kun näin uudet kuvat. En ollutkaan kuullut Christinasta moneen vuoteen mitään. Selkeästi pulskistunut uran huippuvuosien jälkeen. Mahtaisiko olla raskaana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe