oon pannu

jussi -pekkka

oon pannu poikaa .sinne kerran -ihan jees-vois uusiakin sen

10

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarvei
    • luku-intoinen

Tjaa-a, olis ollu kiva tietää enemmänkin ;) Siis pistäpä tulemaan kokoinainen stoori aiheeseen liittyen......!!!!!

• boy_94

ite en oo mut mua on pantu "parikin" kertaa ja iha kivaa on ollu

• Anonyymi

Kivaa ja parasta että molemmat tykkää, sekä mies että kyrpä,,,

• kiimane

joku joka asuu hämeenlinnan lähellä voisikin tulla pantavaksii 16 vuotiaalle :D

• Anonyymi

Okei😏😏

• hellou24

mä oisin kiinnostunu kokeilemaan seksiä miehen kanssa :P

• -pettynyt-

Siis ei hyvää päivää..... Aihealue NOVELLIT ja mitä löydänkään, kaikkea muuta kuin lukuelämyksen!!!!!!!!!!! ...........plääh...............

• Anonyymi

Miten tykkäisit setää tsi trans-tyttöä paneskella?
      /
      "Ex-korkeushyppääjä Jade Nyström on mukana Tähdet vs. Google -sarjan uudella kaudella. Ohjelmassa Nyström kertoo Iriz Silanderin haastattelussa mm. korkeushyppääjän urastaan, sisarussuhteistaan, sukupuolen vaihtoprosessistaan sekä rakkaudestaan laittautumiseen.

Ex-korkeushyppääjä Nyström on 183 cm pitkä. Korkokengissä hän on vielä pitempi. Korkeushyppääjänä hän kertoo olleensa jääräpäinen, vähän vihainenkin. Nyt kilpa-ura on ohi, ainakin toistaiseksi:

-Elämä tuntuu oudolta ilman korkeushyppyä. Mulla on vieläkin sellainen palo, että haluaisin jatkaa, mutta olen korvannut nyt jotenkin salitreenaamisella sitä. Kyllähän mulla kolmet Suomen mestaruuskisavoitot on, kultaa on tullut. On muitakin mitaleja, hopeaa ja pronssia, hän kertoo ohjelmassa."_...etc.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      192
      13991
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4758
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      65
      4359
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      219
      3730
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      103
      3527
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      106
      3406
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      74
      2034
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1365
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1080
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      288
      1058
    Aihe