oon pannu

jussi -pekkka

oon pannu poikaa .sinne kerran -ihan jees-vois uusiakin sen

10

2486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarvei
    • luku-intoinen

Tjaa-a, olis ollu kiva tietää enemmänkin ;) Siis pistäpä tulemaan kokoinainen stoori aiheeseen liittyen......!!!!!

• boy_94

ite en oo mut mua on pantu "parikin" kertaa ja iha kivaa on ollu

• Anonyymi

Kivaa ja parasta että molemmat tykkää, sekä mies että kyrpä,,,

• kiimane

joku joka asuu hämeenlinnan lähellä voisikin tulla pantavaksii 16 vuotiaalle :D

• Anonyymi

Okei😏😏

• hellou24

mä oisin kiinnostunu kokeilemaan seksiä miehen kanssa :P

• -pettynyt-

Siis ei hyvää päivää..... Aihealue NOVELLIT ja mitä löydänkään, kaikkea muuta kuin lukuelämyksen!!!!!!!!!!! ...........plääh...............

• Anonyymi

Miten tykkäisit setää tsi trans-tyttöä paneskella?
      /
      "Ex-korkeushyppääjä Jade Nyström on mukana Tähdet vs. Google -sarjan uudella kaudella. Ohjelmassa Nyström kertoo Iriz Silanderin haastattelussa mm. korkeushyppääjän urastaan, sisarussuhteistaan, sukupuolen vaihtoprosessistaan sekä rakkaudestaan laittautumiseen.

Ex-korkeushyppääjä Nyström on 183 cm pitkä. Korkokengissä hän on vielä pitempi. Korkeushyppääjänä hän kertoo olleensa jääräpäinen, vähän vihainenkin. Nyt kilpa-ura on ohi, ainakin toistaiseksi:

-Elämä tuntuu oudolta ilman korkeushyppyä. Mulla on vieläkin sellainen palo, että haluaisin jatkaa, mutta olen korvannut nyt jotenkin salitreenaamisella sitä. Kyllähän mulla kolmet Suomen mestaruuskisavoitot on, kultaa on tullut. On muitakin mitaleja, hopeaa ja pronssia, hän kertoo ohjelmassa."_...etc.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      417
      3394
    2. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      114
      2555
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      106
      2533
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2369
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      32
      2118
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      189
      1576
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      23
      1424
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1220
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      45
      1206
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      94
      1115
    Aihe