oon pannu

jussi -pekkka

oon pannu poikaa .sinne kerran -ihan jees-vois uusiakin sen

10

2632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarvei
    • luku-intoinen

Tjaa-a, olis ollu kiva tietää enemmänkin ;) Siis pistäpä tulemaan kokoinainen stoori aiheeseen liittyen......!!!!!

• boy_94

ite en oo mut mua on pantu "parikin" kertaa ja iha kivaa on ollu

• Anonyymi

Kivaa ja parasta että molemmat tykkää, sekä mies että kyrpä,,,

• kiimane

joku joka asuu hämeenlinnan lähellä voisikin tulla pantavaksii 16 vuotiaalle :D

• Anonyymi

Okei😏😏

• hellou24

mä oisin kiinnostunu kokeilemaan seksiä miehen kanssa :P

• -pettynyt-

Siis ei hyvää päivää..... Aihealue NOVELLIT ja mitä löydänkään, kaikkea muuta kuin lukuelämyksen!!!!!!!!!!! ...........plääh...............

• Anonyymi

Miten tykkäisit setää tsi trans-tyttöä paneskella?
      /
      "Ex-korkeushyppääjä Jade Nyström on mukana Tähdet vs. Google -sarjan uudella kaudella. Ohjelmassa Nyström kertoo Iriz Silanderin haastattelussa mm. korkeushyppääjän urastaan, sisarussuhteistaan, sukupuolen vaihtoprosessistaan sekä rakkaudestaan laittautumiseen.

Ex-korkeushyppääjä Nyström on 183 cm pitkä. Korkokengissä hän on vielä pitempi. Korkeushyppääjänä hän kertoo olleensa jääräpäinen, vähän vihainenkin. Nyt kilpa-ura on ohi, ainakin toistaiseksi:

-Elämä tuntuu oudolta ilman korkeushyppyä. Mulla on vieläkin sellainen palo, että haluaisin jatkaa, mutta olen korvannut nyt jotenkin salitreenaamisella sitä. Kyllähän mulla kolmet Suomen mestaruuskisavoitot on, kultaa on tullut. On muitakin mitaleja, hopeaa ja pronssia, hän kertoo ohjelmassa."_...etc.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      350
      4067
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3620
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      7
      2355
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      115
      1743
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1688
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      1530
    7. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      120
      1077
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1010
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      905
    Aihe