oon pannu

jussi -pekkka

oon pannu poikaa .sinne kerran -ihan jees-vois uusiakin sen

10

2596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarvei
    • luku-intoinen

Tjaa-a, olis ollu kiva tietää enemmänkin ;) Siis pistäpä tulemaan kokoinainen stoori aiheeseen liittyen......!!!!!

• boy_94

ite en oo mut mua on pantu "parikin" kertaa ja iha kivaa on ollu

• Anonyymi

Kivaa ja parasta että molemmat tykkää, sekä mies että kyrpä,,,

• kiimane

joku joka asuu hämeenlinnan lähellä voisikin tulla pantavaksii 16 vuotiaalle :D

• Anonyymi

Okei😏😏

• hellou24

mä oisin kiinnostunu kokeilemaan seksiä miehen kanssa :P

• -pettynyt-

Siis ei hyvää päivää..... Aihealue NOVELLIT ja mitä löydänkään, kaikkea muuta kuin lukuelämyksen!!!!!!!!!!! ...........plääh...............

• Anonyymi

Miten tykkäisit setää tsi trans-tyttöä paneskella?
      /
      "Ex-korkeushyppääjä Jade Nyström on mukana Tähdet vs. Google -sarjan uudella kaudella. Ohjelmassa Nyström kertoo Iriz Silanderin haastattelussa mm. korkeushyppääjän urastaan, sisarussuhteistaan, sukupuolen vaihtoprosessistaan sekä rakkaudestaan laittautumiseen.

Ex-korkeushyppääjä Nyström on 183 cm pitkä. Korkokengissä hän on vielä pitempi. Korkeushyppääjänä hän kertoo olleensa jääräpäinen, vähän vihainenkin. Nyt kilpa-ura on ohi, ainakin toistaiseksi:

-Elämä tuntuu oudolta ilman korkeushyppyä. Mulla on vieläkin sellainen palo, että haluaisin jatkaa, mutta olen korvannut nyt jotenkin salitreenaamisella sitä. Kyllähän mulla kolmet Suomen mestaruuskisavoitot on, kultaa on tullut. On muitakin mitaleja, hopeaa ja pronssia, hän kertoo ohjelmassa."_...etc.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      196
      3999
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      56
      2827
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1413
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1276
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1229
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      7
      1043
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1032
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      984
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      228
      944
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      936
    Aihe