Kertokaa mistä saa samsung Galaxy miniin pelejä
Miltä sivulta saa samsung galaxy miniin pelejä
10
461
Vastaukset
- -
Android Marketplacesta saat ostettua ja ladattua.
- Ihmeellistä eikö nii
Saat ladattua pelejä Android Marketista. Jotta voit käyttää markettia tarvitset: netin puhelimeen ja google tilin, jos sinulla ei ole google tiliä( Youtube,gmail,google etc ) voit luoda sen kun menet markettiin. Samalla se siis tekee sinulle Gmail tilin. Pidä hauskaa pelien ja muiden sovellusten parissa! :)
- samsunggalaxymini
marketista!! mut mistä saa ostettua koko samsung galaxy minin halvalla??
- citymarketista
Citymarketista ostin toissapäivänä 99.95! :)
Kannattaa tosin kattoo eka hintavertailusta tai vertaa.fi stä!
- empsuit
no joo sama ongelma! miten muuten saan marketin kun faija ei anna tehä googleen sähistä!-,-
- fhhtf
gfhfhfh
- entäsmiten
Entäs miten saisi ladattua google playsta sovelluksia niin, ettei puhelimen nettiä tarvis käyttää?
Latais siis koneelle ja sieltä puhelimeen??- Muistitikku
Ei sieltä saa ladattua tuollai! :(
- Tiedänyhen
http://www.cell11.com/
Tuolta saa ilmaisia ja toimii ainakun mun puhelimessa, joka on samanlainen kun tuo sun oma! :)
/samsung galaxy mini/ - huolestunu1
miksi samsung galaxy miniin ei saa subway surfia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255673Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1901974Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724