Kertokaa mistä saa samsung Galaxy miniin pelejä
Vastaukset 10
- -
Android Marketplacesta saat ostettua ja ladattua.
- Ihmeellistä eikö nii
Saat ladattua pelejä Android Marketista. Jotta voit käyttää markettia tarvitset: netin puhelimeen ja google tilin, jos sinulla ei ole google tiliä( Youtube,gmail,google etc ) voit luoda sen kun menet markettiin. Samalla se siis tekee sinulle Gmail tilin. Pidä hauskaa pelien ja muiden sovellusten parissa! :)
- samsunggalaxymini
marketista!! mut mistä saa ostettua koko samsung galaxy minin halvalla??
- citymarketista
Citymarketista ostin toissapäivänä 99.95! :)
Kannattaa tosin kattoo eka hintavertailusta tai vertaa.fi stä!
- empsuit
no joo sama ongelma! miten muuten saan marketin kun faija ei anna tehä googleen sähistä!-,-
- fhhtf
gfhfhfh
- entäsmiten
Entäs miten saisi ladattua google playsta sovelluksia niin, ettei puhelimen nettiä tarvis käyttää?
Latais siis koneelle ja sieltä puhelimeen??- Muistitikku
Ei sieltä saa ladattua tuollai! :(
- Tiedänyhen
http://www.cell11.com/
Tuolta saa ilmaisia ja toimii ainakun mun puhelimessa, joka on samanlainen kun tuo sun oma! :)
/samsung galaxy mini/ - huolestunu1
miksi samsung galaxy miniin ei saa subway surfia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510