Elikkä miten saan soittoääneksi kappaleen jonka olen siirtänyt iTunesin kautta, ja jotka on minulla musiikkisoittimessakin.? Inhottava kun asetuksien kautta yrittää vaihtaa niin siellä ole kun niitä pimputuksia. :)
Soittoäänen vaihto iPhone 4?
7
3677
Vastaukset
- pimpeli pompeli
Nää ohjeet on tuolla alempana kymmeniä kertoja neuvottuna.
Katsele sieltä. Hankalaa on muttei mahdotonta !
Muissa merkeissä voi muuten valita lennossa jokaiselle soittajalle oman soittoäänen mistä tahansa mp3 kipaleesta mikä löytyy telefoonista, tämä ominaisuus muuten on varmasti viitosessa, on niin paljon saanut apple tästä kynsilleen.- Kulappa
Ei riitä 40 sekkaa.
Mä diggaan Fela Kutia ja Zappaa, siispä soittoäänenkin pitäis kestää ainakin kymmenen minuuttia! - Tunti vain
Kulappa kirjoitti:
Ei riitä 40 sekkaa.
Mä diggaan Fela Kutia ja Zappaa, siispä soittoäänenkin pitäis kestää ainakin kymmenen minuuttia!Operaattori lyö poikki yleensä minuutin paikkeilla..
se minuuti riittää
- gragarega
saako ton uuden iOSin iphone 4 päivitettyy?
- Kulappa
Saa 3Gs mallista eteenpäin
- padamm
mäki haluisin tietää et miten ton soittoäänen vois vaihtaa.. voisko joku olla kiltti ja kertoa jos tietäs
en jaksa lukee noita vanhoja tekstejä.. - Vinkki muillekin:)
http://blokinmo.blogspot.com/2010/04/omat-iphone-soittoaanet-ilmaiseksi.html
Tästä ollu itelleni paljon iloa, helppo ja toimii musatiedostoihin koneella tai youtubevideoista pöllittyyn musaan. Maksimiaika on se 30 sekkaa, ellei halua jailbreakata ja keksiä toinen tapa. Itelläni ei oo ollu mtn tarvetta jailbreikata, enkä sitä pidempien soittoäänien takia ainakaan tee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770