Vieläkö Aleksin baari on toiminnassa ja jos, niin millainen siellä on meno nykyisin?vierailimme itse vuosia sitten kyseisessä paikassa.
Vastaukset 11
- (Y)
Joo kyllä alexin baari pyörii vielä iloisesti :)
- hyyrrry
Jos se on sitä Tepon baaria vastapäätä niin yks paskimmista baareista koko paikassa ellei sit pidä hormonigigoloista.
- sopiva nimi
Askon baari on Tepon baaria vastäpäätä.Vielläkö Askon homma toimii ,sehän yrittää joka naista ja pyytelee rahaa.Kannattaa kiertää kaukaa.
- 200811
Alexin baari toimii entiseen malliin. Ihmiset, ketkä juovat paljon, kohdellaan todella höveliäästi. Toiset, kenelle alkoholi ei maistu paljon, eivät saa osaksensa paljonkaan huomiota.
Henkilökunnan vaihtuvuus on suuri, koska palkkoja ei makseta. Hyvät tyypit lähtevät pois.
Karaoke soi ja laulajia riittää. www.alexinbaari.com - Risto R.
saako perunamuussia?
- heikkikikki
UP
- Aleksitotroi
Saa
- syysloma
alanyan kallein olut oli siellä aleksin baarissa
- Zuippi
Ja jos puhutte samasta henkilöstä niin välttäkää Selavi Toursin risteilyä botskilla Baba Selavi, paska kokemus heti alusta asti.
- Anonyymi
Onko kampaamo Alexin baarilla?
- Anonyymi
Edelleen pystyssä, eikä mikään ihme noilla hinnoilla, meiltä turisteilta pärstäkertoimen mukaan aivan sikahinta. Töykeä pikku-ukko siellä nykyään häärii, liekö sama enää?
Eipä tarvitse ikinä enää mennä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520