Minulla on Nokia c7-00 puhelin jossa on ollut ilmeisisti ollut dna:n kytky liittymä. Nyt minulla ei ole alkuperäistä sim-korttia ja puhelin taitaa olla sim lukittu...
Ilman sim korttia puhelin voi olla vain offline-tilassa. Wlania ei voi käyttää...
Kun laitoin toisen dna-prepaid liittymän sim kortin niin sain laitettua puhelimen yleinen-tilaan. Kun koitin yhdistää wlanin taas tuli ilmoitus: web: käyttö estetty, ja jotain ei voida yhdistää...
Jos Nokia c7ssä on sim-lukitus, voiko lukituksen poistaa?
Jos voi niin miten? Mitään takuu kuitteja tai mitään ei ole...
Nokia c7 ja dna sim-lukitus ?
7
1149
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3
Mahtaisiko löytyä paremmin apua.- Voi poistaa...
"Jos Nokia c7ssä on sim-lukitus, voiko lukituksen poistaa?"
Voi poistaa, mutta tuskinpa täältä saat ohjeita siihen, miten varastetun puhelimen saat käyttöösi.
Jos taas puhelin on alunperin sinun ja kytky maksettu loppuun, niin soitto DNA:lle, niin he antavat sinulle purkukoodin.- Tuo känny..
ei vissiin ole niin kauan ollut viellä myynnissä että minkään pituinen sopimus-kausi olisi viellä loppunut.. varastettu känny sanon minä.
- ____________________
>> Jos Nokia c7ssä on sim-lukitus, voiko lukituksen poistaa?
Jos voi niin miten? Mitään takuu kuitteja tai mitään ei ole...
Tämä oli ehkä se paras ... - Aloittaja nokialaine
Saakeli teidän kanssa....tämä kännykkä on saatu käytettynä eli siis sitä ei ole varastettu, te senkin harhaluuloiset viestittelijät!
- Matin Karvahattu
Homma on hyvin yksinkertainen ja siihen löytyy netistä sovellus. En tietenkään ala kertoa kuinka ja millä, itse olen muuttanut sillä ulkomailta ostettuja Nokialaisia suomenkielisiksi, niitä kun sai ainakin aiemmin muualta pilkkahintaan verrattuna suomessa myytäviin. Samalla poistuu tietenkin operaattorilukitus joka perustuu operaattorin oman firmwaren käyttöön.
Tuo wlan-juttu on puutaheinää eikä liity operaaattorilukitukseen mitenkään. Mutta kun et siitä mitään kysy niin antaa olla. - aloittaja nokiac7
Matin Karvahattu kirjoitti:
Homma on hyvin yksinkertainen ja siihen löytyy netistä sovellus. En tietenkään ala kertoa kuinka ja millä, itse olen muuttanut sillä ulkomailta ostettuja Nokialaisia suomenkielisiksi, niitä kun sai ainakin aiemmin muualta pilkkahintaan verrattuna suomessa myytäviin. Samalla poistuu tietenkin operaattorilukitus joka perustuu operaattorin oman firmwaren käyttöön.
Tuo wlan-juttu on puutaheinää eikä liity operaaattorilukitukseen mitenkään. Mutta kun et siitä mitään kysy niin antaa olla.Jos se että wlan ei toimi ilman sim-korttia tai jonkun dna-kortin kanssa, niin voiko se liittyä mitenkään sim-korttiiin, vaikka tulee ilmoitus kun avaa web selaimen : web: toimintoa ei voi suorittaa.
Siis toimivaan wlaniin se yhdistää, mutta yhteyttä ei voi käyttää....pitäisikö tuon toimia offline-tilassakin?
-voiko inthernetin käytön estää jotenkin asetuksista?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515