ETSINTÄKUULUTUS! Keskiviikkona 6.7. klo 20 Löytyn esineruudussa kaksi vapaana ollutta todennäköisesti akitaa, uros ja narttu, tappoivat 7 kk ikäisen sakemanninartun. Koirien omistaja, noin 170 cm pituinen vaalea nainen karkasi paikalta. Jos tunnistat henkilön, ilmoita tietosi Lahden poliisilaitokselle, kiitos.
Koirien hyökkäys Löytyn kentällä 6.7.2011
11
528
Vastaukset
- ????????????
Löytyn esineruudussa? Ei sano mitään, missä mahtaa olla?
- et siellä
Löytyn kenttä: http://www.ph-nuuskut.net/kartta.htm
ja esineruutu liittyy koirien koulutukseen!
- Missä ihmeessä
Missä on Löyty ? Ei sano mitään, missä mahtaa olla?
- :D
Tämä tarina on ns. urbaanilegenda.
- tuttu juttu
...ja minä tiedän ainakin yhden joka fb..ssä on levitellyt juttua. Säännöllisesti 'etsintäkuuluttaa' jotakin...
- ...---...
itse bongasin fb:ssä kaverin seinältä että ko. etsintäkuulutettu olisi ilmoittautunut poliisille... mene ja tiedä mikä on totuus ;) onko joku hyökännyt vai ei, onko asia selvitetty vai ei... kaikki huhuja jos ei itse asiaan osallinen tai silminnäkijä tilanteessa ;)
- FB - varmaa tietoa?
Jos tällainenen olisi todellisuudessa tapahtunut, luulisi siitä olleen jossain lehdessäkin jotain, mutta eipä ole ollut...
- Syndrooma Lahti
Missä oli saksanpaimenkoiran omistaja tuolloin?
- katariinnax
läskisoossia ja kaliaa veti puistikossa
- saakaswili
Vapaana olevat koirat on kiellettävä,
- sakemannipystykorva
Niille jotka ei tiedä missä on Löytty niin se on Kärpäsenmäellä hyppyrimäkien juurella. Koirien koulutuskenttä. Vanha ravirata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858