eli laitan navigaattoriin excel tiedoston jossa on päämuuttujina osuuspankki,nordea jne...
sitten mulla on kuvake(BMP) joka pitää nimetä samalla nimellä osuuspankki, nordea. jne... ja nämä excel tiedostot (CSV) ja kuvaketiedosta kääntää yhdeksi tiedostoksi PANKIT.GPI samaan kansioon POI
nyt epäilyttää että pystyykö tekemään niin että navigaattori osaisi onkia oikean kuvakkeen kartalle kun haetaan kyseistä pankkia.
ongelmaa ei olisi jos POI kansion alle olisin tehnyt kansiot OSUUSPANKKI, NORDEA jne mutta kun teen muitakin kymmeniä tiedosstoja pitää ryhmitellä jotenkin tässä tapauksessa pankit.
eli en voi laittaa nordea pankin kuvaketta koska jos haen osuuspankkia tulee silloin nordean kuvake. mulla on jo pankkien kuvakkeet valmiina mutta kytköstä ei varmaan kukaan osaa tehdä.
eli pystyykö tätä exceliin tekemään tuskin mitään makroa voi suorittaa ensin. luulen että tämä on navigaattorin heiniä eikä excelin?
kundelle kysymys excel+navigaattori
palvelupelaa
4
146
Vastaukset 4
- nördegimma
Okei en sitten vastaa
- mainostaa itseään va
ei nörttikimma osaa vastata
- kysimään alkaa
vastatkaa nyt joku!!!!
todennäköisesti asia on kuten itsekin totesit, eli navigaattorissa homma tehdään. Olen muistaakseni kerran nähnyt tommosen tekstitiedoston ja ei siinä ollut mitää muuta kuin paikkatietoja, eli ilmeisesti samassa kansiossa olevaa kuvaa sitten käytää kordinaattipisteille, joten villi arvaukseni on, että pitää vaan tehdä erilliset kansiot kaikille pankeille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261124
- 82982
- 65806
- 36780
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90723
- 47722
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19685- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4592
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 43571
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 18522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 41508