Onko kattofirmoilla liikaa töitä? Olen etsinyt tekijää pieneen katon korjaushommaan sillä menestyksellä, että eka ei tullut lupauksista huolimatta katsomaan, toinen ketku ei vastaa lankapuhelimeen eikä kännyyn ja kolmas nakkeli niskojaan ja voivotteli. Pitää kai henkisen työn tekijän ottaa lusikka kauniiseen käteen ja mennä itse katolle, kun ammattilaisia ei kiinnosta.
Liikaa työkantaa?
Paskan möivät
2
102
Vastaukset
- KattoKassinen ;o)
Miksi vaivautua muutaman satasen edestä kun tarjolla on kymmenien tuhansien eurojen katon korjaus hommia ? Sano seuraavalle että makso mitä makso niin laittakaa kuntoon ! kyllähän se sitten alkaa KattoKassisia kiinnostamaan.
- Paskaapa paskaa
Päivitys: Henkisen työn tekijä otti lusikan kauniiseen käteen ja meni itse katolle. Valmista tuli. Samalla varmistui se rakentamisen "laatu", joka oli odotettavissakin: lapetikkaiden apuruoteet kiinnitetty yhdellä (1) naulalla (!) per kattotuoli. Kaikki se pitää itse tehdä, jos meinaa saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884