Ostaisin Logitech Surround Sound Speakers Z506 - 5.1 kaiutinpakettin mutta haluisin ensin tietää että saako sen yhdistettyä yhdellä piuhalla mp3 soittimeen niin että se kuuluu sit kans 5.1 eikä 2.1
Auttakaa!
4
251
Vastaukset
- rtjrane
itse kokeilin kans logitechin z-sarjaa pöytäkoneeseen mutta äänikortissa yksi ulostulo.tulos:basso kuului huonosti kumisten ja pelkistä sivukajareista kuului kyllä.keskiääni kajarissa oli säädöt joilla sain jotenki kuulumaan bassot,keskiäänet ja sivukaijuttimet,mutta takakoteloista ei pihahdudtakaan.Marssin lähimpään atk-kauppaan ja siellä ehdottivat usb-liitäntäistä 5.1äänikorttia.Hinta 25 egee.Toisessa kaupassa löivät käteen jakajan joka tulee kuulokeliitäntään jossa toisessapäässä liitännät kahdelle nuros liitännälle.johan alkoi kuulumaan.johtonipusta jäi vielä mustakaapeli jonka tökkäsin mikrofoniliitäntään.hyvin on toiminut ainakin tietokoneessa.Sanoivat kaupassa et koneessa pitää olla vähintään 5.1 kanavainen äänikortti.tuo jakaja maksoi 7 egua et käy kyllä soittimeen kuin soittimeen.Logitechin z-sarja on muuten huippulaatua kohtuu hintaan!
- rtjrane
Ja vielä,kannattaa kysyä kaupassa asiantuntija myyjältä miten menetellä.Yhdellä kaapelilla se ei kyllä kuulu mutta näitä adaptereita saa halvalla.Kyselimisiin!
- ei niin viisas :D
Elikkäs kannattavinta olisi ostaa uusi äänikortti? :) saako sen vaihdettua helposti läppäriin?
- 3L1@5
http://www.coolshop.com/fi/usb-sound-box-7-1-sandberg-133-58-pc.html siin olis ulkoinen äänikortti :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2442266Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151491Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141426Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711265Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t221004Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177891Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19826- 75772
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101745