saako enää mistään ilmaisia pentupaketteja?
pentupaketit
5
314
Vastaukset
- 079879798
Onko joskus sitten saanut?
- Pakettipa paketti.
No minä ainakin olen, jos tarkoitetaan näitä paketteja, joissa on penturuokaa, lelu jne... Enpä ole enää mainoksia ko. paketeista nähnyt.
- kasvattajalta saa
Kun ostat rotukoiran, niin kasvattaja antaa pentupaketin sitten pennun mukana.
Mene kyselemään kaupoista paketteja ilmaiseksi,niin kuulet totuuden. - viimevuotinen pentu
Ainakin pedigreellä on ollut sellainen pentupaketti, joka on tullut postikulujen hinnalla. Eukanubalta voi kerran tilata ilmaisen pentupaketin, jossa on kuponki millä saa hakea jälleenmyyjältä ilmaiseksi yhden 2kg penturuokasäkin. Kuponki on päälle kahdenkymmenen euron arvoinen. Eli ihan hyvä etu sinänsä. Sitten noissa nettikaupoissa on myytävänä tosi kalliita "pentupaketteja" jossa on paljon tavaraa mitä pentu tarvitsee. Mitä itse näin olivat jotain sadan euron luokkaa. Hinta nousi kevyt häkin vuoksi varmaankin, mutta kaikki ei sellaista tarvitse. Halvemmaksi tulee ostaa itse erikseen mitä tarvitsee.
- pennulle...
Tässä linkki eukanuban pakettiin http://www.eukanuba.fi/puppy-kit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025