Electra holiday village

kaalu

Hei!

Onko joku ehtinyt käymään jo Electra holiday villagessa Agia Napassa? Jos olet käynyt, voitko kertoa omia kokemuksia tästä hotellista, vesipuistosta, lähialueesta yms. Ollaan menossa syksyllä kyseiseen hotelliin 2 aikuista ja teini-ikäiset lapset.

15

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!
      Olimme miehen kanssa siellä kesäkuun alussa. Vesipuisto suht´ pieni, muutama mäki ja yksi "half pipe", ihan ok sinänsä.
      Hotelli ihan siisti ja rauhallinen. Ruoka ei ollut pahaa, mutta kovin väritöntä ja mautonta, ei vaihtelua.
      Meillä oli polkupyörät vuokralla 4 päivää, niillä oli helppo liikkua ympäriinsä.
      Käymistämme rannoista Nissi beach oli ehdottomasti paras!! Menoa riittää koko päiväksi...
      Helvetia-ravintola on aivan loistava pihvipaikka, suosittelemme!! Ja sushiravintolat Sapporo/Hokkaido ovat hauska kokemus( saa kaikenlaista ruokaa)...
      Lähdemme hakemaan lisää kokemuksia Agia napasta elokuun lopulla ja tällä kertaa teinipojat mukana!

      • kaalu

        Kiva kuulla kokemuksia hotellista! Minkä hintaista oli pyörien vuokraus?
        Oliko hotellin lähistöllä ostospaikkoja?
        Tuo vesipuistohan hotellilla on uusi, oliko sielä kuinka ahdasta, oliko siis aurinkotuoleja vapaana, vai pitikö jo ajoissa mennä varaamaan?


    • summergirls

      wiiwi71, mihin hotelliin ootte menossa ? Ois iha kiva jos hotellis olis suomalaisiaki :D

      • Me mennään Melpo-Antiaan, mihinkäs muut on menossa? Edellisessä hotellissa oli tosi paljon brittejä...


    • summergirls

      aa no höh :( me mennää napa plazaan ! mones päivä te ootte menossa ?

      • Me mennään 29.8. ja jostain luin, että te lähdette samana päivänä?! Meitä on siis mä, mun mies ja kaks poikaa, -93 ja -94. Ketäs teitä lähtee?


    • summergirls

      Joo samana päivänä lähdetää ! meit lähtee kaks tyttöö ja molemmat ollaa -93 :)

    • No sehän on mukavaa!! Ja just katoin, että meidän hotellit on vierekkäin, ettei kovin kaukana olla...

    • summergirls

      Nii katoin iha samaa ! :) ootteko varannu finnmatkoilta ? jos ootte, nii sit ollaa varmaa samalla lennollaki :)

    • Juu sehän se on, finnmatkat ja 8.30 lähtö... Se olis vielä 1,5kk lähtöön!! =)

    • summergirls

      Nonii great, ollaa samal lennollaki ! Niinpä, lasken vaa päivii et millon pääsee :D no onneks täs on kaikkee muuta puuhaa ennen sitä, aikaa kuluu toivottavasti vähä nopeammin. Ootteko miettiny että teettekö jotai retkiä ? Me aateltii, käydä siel vesipuistos ja sit käydää varmaa snorklailemas. Kattoo ny et mihin rahat riittäää :D

    • Ei varmaan järjestetyille retkille mennä, mutta pyörät varmaan vuokrataan muutamaks päiväks, kun niillä on niin helppo liikkua siellä, esim Nissi beachille ja muutenkin. Sit käydään bussilla Paralimnissä ja Protaraksessa kaupassa/syömässä joku päivä.
      Ehkä se vesipuisto täytyy kans katsastaa poikien kans... :) Ai niin ja yks venereissu on suunnitelmissa!!

    • summergirls

      Jees, kuulostaa kivalta :) kiva reissu teilläki tulossa ! toivottavasti törmäillää jossaki :) no lentokonees ainaki, jos ei muualla :D
      ja juu, menkää ihmees teki sinne vesipuistoo ! :)

    • Voisitte laittaa mulle s-postia jossain vaiheessa, jos sitten vaikka kertois tuntomerkkejä tai jotain tarkempaa infoo jostain muusta...
      [email protected]
      Tai sieltä sitten facebookiin tai jotain??

    • summergirls

      Joo laitetaa ! laittelen sulle mailii ens viikolla ja kerron sitte kans meijän nimet, voit käydä sit facebookissa kattelemas, ni tiedät minkä näkösiä tytsyi ollaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe