Minne tamponi laitetaan?

tyhmälikka_

Mä tiedän, että tämä on todella tyhmä kysymys, mutta oikeasti mä en vaan tiedä että tarkalleen minne sinne tamponi laitetaan. Mikä kohta se on? Koska siis pillussahan on monta reikää, ni mikä niistä on oikea? Miten muilla ei ole ongelmia tän suhteen, vaan kaikki tietää sen heti? :D Mutta mulla on kyllä ikääkin vasta 14.

34

11077

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mama39

      voi olla että nuoren ikäsi takia paikkasi on niin ahtaat vielä ettei tamponi mene emättimeen..oottele rauhassa pari vuotta.

      • Kikoauinti_on_elämä

        Noniin lopetetaanpas tämä kilpauintiharrastus siis. Itse yritin juuri samaan kysymykseen vastausta etsiä


    • nelnappi

      Monta reikää :D :D :D
      HAHAHAHAH xD

    • Miia:)

      No ei siel ny oo ku 3 reikää, ja yks niist on perspuolel et ei ainakaa sin.. et iha emättimee se laitetaa, eikä sitä välttämät kaikki tiiä aina. et ei hätää.

    • 9+5

      Laita se siihen keskimmäiseen reikään. Ihmetyttää vaan, että miten helkkarin pieni se sun emättimen suuaukko onkaan, jos ihan oikeasti arvuuttelet, että laitatko tampoonin virtsaputkeen vai emättimeen.

      Jonneille vielä tarkennus naisen anatomiasta: edestä taakse, tai selällä maaten ylhäältä alas, vulvan oleelliset osat häpyhuulten lisäksi ovat järjestyksessä klitoris, virtsaputken suu (=hyvin pieni reikä), emättimen suuaukko (isompi reikä, neitsyellä osittain immenkalvon peittämä) ja peräaukko.

    • nelnappi

      Sullaha erikoinen lossero on :DDDDDDDDDDDD

    • k

      Niin no. Erotat varmaan persereiän muista? Ja virtsaputken suu on niin pieni, ettei siihen saa tungettua edes nuppineulaa. Ei sinne jää kuin tasan yksi vaihtoehto.

    • lääkärisetä

      Korvaan se laitetaan. Tämä on 100% faktatietoa.

    • :) tyde

      heh :D
      muuten;
      siis jokkut sanoo et immenkalvo puhkee vasta kun harrastaa ekan kerran? mut entä jos laittaa tamponin niiin puhkeekse siinä?

      • ämpäripillu

        Itselläni ainakin "puhkesi" tamponia laittaessa.


    • aopfjkaoptu

      ei se puhkea mutta venyy ainakin

    • LulleliLuu

      Noku en välttämättä oo iha varma et mis se on xD
      Onks se si nii pieni et en löydä D: ?
      Eihän se voi olla.... eihä?!

      • jooah itekki vast 14

        Ei tietenkään!! :DD

        Oletko kuullut ikinä lantionpohjalihaksista? Googleta miten niitä harjoitetaan ja ehkä osaat hahmottaa kehoasi paremmin. Sitten vaan tonkimaan! Leikkaa kynnet lyhyiksi. Kyllä se pienen etsimisen jälkeen löytyy ja joudut esim sormeakin aika lailla työntämään aluksi, mutta kerran jölkeen et voi hukata enään sitä!


    • LulleliLuu

      Kiitos neuvoista!
      Ja huomasin just et ny ku menkat alko ni se vaan sujahti sisää, ilman ongelmia :)

      • LulleliLuu

        Anteeks siis tamponi sujahti :D


    • essliko

      Mulla alko tänää ja ei oo tampponei tai mtn nii mit teen:D

      • ef<hewrhea

        Ei kannata aluks käyttää niit, käytä mielummi siteit


      • Anonyymi

        Käytä sidettä


    • 1+56

      Herranjumala mitä kusipäitä. Apua pyydettiin ja toiset vaan dissaa. ono

    • Siis se laitetaan oikeaan reikään. Eihän siellä ole kuin 3 reikää, oikean löytäminen ei ole vaikeaa :)

    • Opduerwh

      Paketeis on usein ohje

    • menkkapelle

      mä oon vast 12 ja menkat on ollu jo vajan vuoden. taijan olla vielä niin nuori ettei mulle saa laitettua tampoonia. ongelma siinähän on se että sen laitto sattuu niin paljon että vielä seuraavana päivänä tuntuu

      • niiettäjuu12w

        Ööööö mä käytin ekan kerran tamponia 10v ku menkat alko ja ny oon kans 12v. Rakastan tamponeja


      • citrus

        ihmiset on erilaisia ystäväni


    • rrtrtrtrtrt

      lainaa vaikka äitin siteitä ensiavuksi ja sitten voit käydä hakeen pikku siteitä ne on helppoja

    • fkyktyk

      tamponi pannaan roskiin

    • Intian_lapsi

      Nenään

    • Anonyymi

      En miekään sitä oikeeta reikää löydä. Onneks menkat ei oo vielä edes alkanu.
      Siteitä tuun kyllä varmaa käyttämää.

    • Anonyymi

      pillussa on 2 reikää ja se isompireikä on se mihin se tamponi laitetaan

    • Anonyymi

      No siis mäkää en tiiä

    • Anonyymi

      En ihan tiiä sitä kohtaa ku oon mäki vast 13 mutta persereikä on siellä pepun puolella eli ei sinne ja virtsaputki asia on niin pieni että sinne ei edes mahtuis nii se on se kolmas

    • Anonyymi

      Kuule käytä google haku konetta varmasti kertoo kaiken olennaisen siitä asiasta

    • Anonyymi

      Hei älkää nyt sekoittako tyttöparkaa tyhmillä vastauksillanne. Tamppoonit laitetaan jokaiseen reikään. Eli kolme reikää ja kolme tamppoonia. Näin voit olla varma ettei mitään vuotoja ole ja voit jotain vähän harrastaakin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe