Aihe

Minne tamponi laitetaan?

tyhmälikka_

Mä tiedän, että tämä on todella tyhmä kysymys, mutta oikeasti mä en vaan tiedä että tarkalleen minne sinne tamponi laitetaan. Mikä kohta se on? Koska siis pillussahan on monta reikää, ni mikä niistä on oikea? Miten muilla ei ole ongelmia tän suhteen, vaan kaikki tietää sen heti? :D Mutta mulla on kyllä ikääkin vasta 14.

30

3631

Vastaukset

• voi olla että nuoren ikäsi takia paikkasi on niin ahtaat vielä ettei tamponi mene emättimeen..oottele rauhassa pari vuotta.

• Noniin lopetetaanpas tämä kilpauintiharrastus siis. Itse yritin juuri samaan kysymykseen vastausta etsiä

• Monta reikää :D :D :D
      HAHAHAHAH xD

• No ei siel ny oo ku 3 reikää, ja yks niist on perspuolel et ei ainakaa sin.. et iha emättimee se laitetaa, eikä sitä välttämät kaikki tiiä aina. et ei hätää.

• Laita se siihen keskimmäiseen reikään. Ihmetyttää vaan, että miten helkkarin pieni se sun emättimen suuaukko onkaan, jos ihan oikeasti arvuuttelet, että laitatko tampoonin virtsaputkeen vai emättimeen.

Jonneille vielä tarkennus naisen anatomiasta: edestä taakse, tai selällä maaten ylhäältä alas, vulvan oleelliset osat häpyhuulten lisäksi ovat järjestyksessä klitoris, virtsaputken suu (=hyvin pieni reikä), emättimen suuaukko (isompi reikä, neitsyellä osittain immenkalvon peittämä) ja peräaukko.

• Sullaha erikoinen lossero on :DDDDDDDDDDDD

• Niin no. Erotat varmaan persereiän muista? Ja virtsaputken suu on niin pieni, ettei siihen saa tungettua edes nuppineulaa. Ei sinne jää kuin tasan yksi vaihtoehto.

• Tampooni kastetaan ensiksi aina puhdistusaineessa (tavallinen hiusshampookin käy). Sitten vasta haluamaasi paikkaan. Eise muuten toimi niinkuin pitäisi!

• HAISTA PEE! Tamponia ei pidä mennä sotkemaan mitenkään.

• Korvaan se laitetaan. Tämä on 100% faktatietoa.

• heh :D
      muuten;
      siis jokkut sanoo et immenkalvo puhkee vasta kun harrastaa ekan kerran? mut entä jos laittaa tamponin niiin puhkeekse siinä?

• Itselläni ainakin "puhkesi" tamponia laittaessa.

• ei se puhkea mutta venyy ainakin

• Noku en välttämättä oo iha varma et mis se on xD
      Onks se si nii pieni et en löydä D: ?
      Eihän se voi olla.... eihä?!

• Ei tietenkään!! :DD

Oletko kuullut ikinä lantionpohjalihaksista? Googleta miten niitä harjoitetaan ja ehkä osaat hahmottaa kehoasi paremmin. Sitten vaan tonkimaan! Leikkaa kynnet lyhyiksi. Kyllä se pienen etsimisen jälkeen löytyy ja joudut esim sormeakin aika lailla työntämään aluksi, mutta kerran jölkeen et voi hukata enään sitä!

• Kiitos neuvoista!
      Ja huomasin just et ny ku menkat alko ni se vaan sujahti sisää, ilman ongelmia :)

• Anteeks siis tamponi sujahti :D

• Mulla alko tänää ja ei oo tampponei tai mtn nii mit teen:D

• Ei kannata aluks käyttää niit, käytä mielummi siteit

• Herranjumala mitä kusipäitä. Apua pyydettiin ja toiset vaan dissaa. ono

• Siis se laitetaan oikeaan reikään. Eihän siellä ole kuin 3 reikää, oikean löytäminen ei ole vaikeaa :)

• Paketeis on usein ohje

• mä oon vast 12 ja menkat on ollu jo vajan vuoden. taijan olla vielä niin nuori ettei mulle saa laitettua tampoonia. ongelma siinähän on se että sen laitto sattuu niin paljon että vielä seuraavana päivänä tuntuu

• Ööööö mä käytin ekan kerran tamponia 10v ku menkat alko ja ny oon kans 12v. Rakastan tamponeja

• ihmiset on erilaisia ystäväni

• lainaa vaikka äitin siteitä ensiavuksi ja sitten voit käydä hakeen pikku siteitä ne on helppoja

• tamponi pannaan roskiin

• Nenään

• En miekään sitä oikeeta reikää löydä. Onneks menkat ei oo vielä edes alkanu.
      Siteitä tuun kyllä varmaa käyttämää.

• pillussa on 2 reikää ja se isompireikä on se mihin se tamponi laitetaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      17068
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      14228
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      139
      8845
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      246
      7885
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1846