Miten kannattaa toimia? Tarkoituksena on ostaa 320gb Seagaten kaveriksi 1tb Samsungin F3:nen kovo leffoja yms varten. Seagatelle tulisi siis pelkkä windows 7, tällein wintoosan pitäisi toimia nopeiten. SSD:hen ei ole varaa. Hintaero on vielä iso vrt. 50€ vs. 110€. Mutta asiaan. TÄllä hetkellä Seagatella on Windows Vista ja leffat, musat yms. Jos haen tuon Samsungin ja siirrän siihen kaiken tarpeellisen. Sitten pitäisi formatoida Seagate. Tämän jälkeen molemmat levyt paikalleen, mutta miten saan valittua biosista tai emolevyn sata paikoista että mikä on ensisijainen tms? Vai kysyykö se windows 7 asennuksen alussa jotain? Jotain lukenu Raid 0 ja Raid 1 ? WTF? Onko ylipäätänsä tämmöinen järjestely se parhain? Samsung F3 on ehkä nopein normi sataII levy testejen mukaan, mutta myös tuo Seagate Barracuda 7200.11 on testejen mukaan kärkijoukossa 320gb kokoluokassa ja nopea, eli se olisi pienempänä hyvä windowsille ja isommalle kovolle keräisi sitten leffat, pelit, musat yms. Harmi kun ei ole SSD:hen varaa. Olisi passanut tuo Seagate varastokovoksi, mutta tuskin nyt mitään maata mullistavaa eroa syntyy jos tosiaan otan seagaten käyttikselle, tuon pitäisi nopeuttaa jo mukavasti. Vinkkejä otetaan vastaan! Thx!
HELP! Kertokaas vinkit!
1
213
Vastaukset
- alex115+115
"TÄllä hetkellä Seagatella on Windows Vista ja leffat, musat yms. Jos haen tuon Samsungin ja siirrän siihen kaiken tarpeellisen. Sitten pitäisi formatoida Seagate. Tämän jälkeen molemmat levyt paikalleen, mutta miten saan valittua biosista tai emolevyn sata paikoista että mikä on ensisijainen tms? "
Aika sekavaa.
Aloitetaas selvittely kysymällä että miten siirrät sen "tarpeellisen" sinne
Samsungille jos vasta sen JÄLKEEN laitat levyn paikalleen?
Eikös olisi hyvä laittaa se Samsung kakkoslevyksi paikalleen ja kopsata
ne tarpeelliset sen Vistan avulla siitä Seagatesta sinne ja sitten asentaa
se 7 Vistan "päälle" niin se menee automatic siihen Seagatelle kun se on
ennestäänkin järjestelmälevy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514