Kymmenen vuotta sitten asuin omakotitalossa naisen kanssa ja olin MIES, ainakin kaikkien mielestä. Töihin kuljin bussilla viisi kilometriä.
Tänään asun kahdeksan perheen talossa ja työpaikkani on samassa talossa, työmatkaa viisi metriä ,asun miehen kanssa ja olen NAINEN, ainakin kaikkien mielestä ja myös väestörekisterin mielestä, josta ei löydy edes minkäänlaista passiivista miehen hetua. Yhdeksän vuoden hormonit ja operaatiot ovat täyttäneet tehtävänsä kiitettävästi, samoin ääniterapia.
Kaikki on muuttunut paitsi syntymäaikani ja sukunimeni. Muuttunut parempaan suuntaan. Tätä voisi nimittää elämänhallinnaksi.
Elämänhallintaa
5
104
Vastaukset
- löytyy löytyy
On se passiivinen hetu siellä, et vain saanut sitä löydettyä itse. Älä pelkää, kyllä tarvittaessa se kaivetaan esiin viranomaisten toimesta. Samoin vanha etunimesi löytyy kun oikeat tahot kaivaa.
Valitan, mutta näin asiat vain ovat. Muu on luulottelua.
Mutta onnea vain elämään, hienosti on asiat menneet sinulla. - Yra Ylén
Ei pidä paikkaansa tuo hetuväitteesi kohdallani. Olen poikkeus.
- Elämänhallintaa
Ellet ole käynyt asumassa välillä ulkomailla ja ottanut kyseisen maan kansalaisuutta ja sitten palannut Suomeen, pasiivinen hetu ja nimesi on väestörekisterissä. TS-leimaa ei ole, koska olet ilmeisesti jo vuosia sitten vahvistanut uuden sukupuolen. Pankkikorttitunnuksilla voit katsella osaa omia tietojasi väestörekisteristä, mutta kaikkia historiatietojasi et näe sieltä. Enemmän tietoja (mm. vanhan nimen ja hetun) saat nähtäväksi kun pyydät virkatodistuksen historiatiedoilla. Joskus tarvitsee sellaistakin jotta nykyinen henkilö voidaan yhdistää vanhoihin tietoihinsa. Normaalitilanteissa vanhat tiedot eivät yleensä tule esiin, terveydenhoidossa ne kulkevat mukana koko ajan.
Minä en välitä siitä että jossain putkahtaa nuo historiatiedotkin esiin, elän naisen elämää muiden joukossa tekemättä siitä erityistä numeroa. Taustaani en salaa jos se joskus tulee jossain esiin. - Yrsa Ylén
En puhunut Suomen väestörekisteristä vaan kotimaani väestörekisteristä. Kotimaani viranomaisilla ei ole mitään syytä tai kiinnostusta urkkia Suomesta lisätietoja, joista heillä ei ole aavistustakaan.
- jkjsbjhsvcjhV
Kunhan elät kiltisti nykyisessä asuinmaassasi etkä tee mitään rikoksia, tietosi säilyy salassa. Mutta jos asuinmaasi poliisi kiinnostuu sinusta, he saavat tiedot Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944