Hei kaikille minulle on tulossa koiran pentu_( bichon frise ) tosin vasta syksyn jälkeen mutta kova shoppaus vimma on. Minkä kokoinen pannan halkaisija pitää olla koiranpennulle? onko 24cm jo liian pieni ? ja jos jollakin on aikuinen bichon niin voisin mieluusti kuulla minkä kokoista pantaa käytätte.
Muutkin bichonin omistajat ja tulevat omistajat, kertoilkaa kokemuksia ja vähän tavaroitten hintoja ja sitä mitä tarvitsee ostaa ennen kuin koira tulee taloon ( tiedän kyllä perusasiat esim. ruokakupit ja kammat yms.... )
Kaulapannan koko koiran pennulle??
moonis91
3
479
Vastaukset
- pentu tulee taloon
Ostappas joku koirakirja, vaikkapa " Pentu tulee taloon " ja opiskele sitä.
- Kasvattajalta...
Lähestulkoon kaikki kasvattajat antavat "kaupan päälle" pentupannan ja taluttimen. Pärjäät kyllä sillä aluksi. Sitten voit ottaa pennun mukaan lemmikkitarvikeliikkeeseen ja valitset sieltä myyjän opastuksella juuri sen kokoisen pannan kuin ko. pennulle on paras.
- moonis91
mulla on kaksikin kirjaa kotona lainassa ja olen lukenut kohta kokonaan :) koira tuleekin jo elokuun viimeisellä viikolla kotiin , sain pennun jonka varaus peruutettiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796