Kawa kalkattaa kylmänä

Pohtija82

Hei

Onkohan normaalia että zx6r 04 kalkattaa kylmänä, ajettu 4300km.
Lämmettyä ääni vaimenee ja hukkuu muuhun meteliin :D

Ääni kuuluu moottorin yläosasta ja kuulostaa vähän diiselin käynnille

13

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohtija82
      • Kawakuski

        Eiköhän tuo ole ihan normaali käyntiääni, ainakin Kawalle. Kylmänä kone käy tyypillisesti vähän karkeammin ja lämmetessään siistiytyy. Eikä kone nyt sentään 4300 km:n kohdalla laukea ellet sitten ole revittänyt sittä paskaksi. Sisäänajo on tärkeä juttu. Olethan hoitanut sen ohjeiden mukaisesti?


      • Kawakuski, lisäys

        Sorry, nythän mä vasta hokasin että pyöräsi on vm 04:n. Ellet ole eka omistaja, niin toivottavasti edellinen omistaja on ajanut sen siististi sisään. Anyway, koneen käynti kuulostaa kyllä ihan normaalilta


      • ap
        Kawakuski, lisäys kirjoitti:

        Sorry, nythän mä vasta hokasin että pyöräsi on vm 04:n. Ellet ole eka omistaja, niin toivottavasti edellinen omistaja on ajanut sen siististi sisään. Anyway, koneen käynti kuulostaa kyllä ihan normaalilta

        Puheiden perusteella sisäänajo hoidettu kunnolla, mutta koskaanhan ei voi olla täysin varma, olen siis toinen omistaja. Tuo sirittävä kalkatus oikealta puolelta on ainoa sivuääni, muuten kyllä todella hyvin kehrää. Forumeilta olen lueskellut että Kawassa nokkaketju voi päästää ääntä, voisiko tuo olla se?


      • Hokasu

        Jakoketju kiristäjä, tai venavälykset liian suuret. Kilsat tuskin pitää paikkansa, todelliset voi olla 30-50tkm, helppo muuttaa.


    • K.A Wasaki

      Hurauta pyörällä korjaamon pihalle ja anna asentajan kuunnella. Ei tuo nyt pahalta kuulosta mutta he tietävät varmasti parhaiten kuuntelemalla.

      Jos alkavat tarjota tonnin remonttia heti niin aja sitten näyttämään toiseenkin paikkaan.... :-)

      Muuten 04 mallia ja ajettu noin vähän.....AIVAN VARMASTI ??....Jos tuota lukua on edes hitusen syytä epäillä niin käytä osaavalla asentajalla.

    • ap

      Voiko mistään olla täysin varma :D Ei tuosta kilometrien jälkiä löydy, paria naarmua lukuunottamatta samassa kunnossa kun tehtaalta lähtiessä. Pitää käyttää asiantuntijalla, ihan mielenrauhan takia. Kiitoksia vastanneille!

    • Ruuvatut Kilometrit?

      2004-mallinen pyörä ja ajettu 4300km???!! Tekee runsaat 500km kesässä. Noin pari tankillista! Pitäisiköhän kilometrit olla 43000km??! Tai sitten vaijeri ollut irti muutaman kesän!

    • -kawa

      joo, kilsat ei piä paikkaasa ja säädäventtiilit. ni sit loppuu käläkätys. t.kawa mies

    • kawajaja

      eikös tuo ole kawan peruskylmäkäyntiä?? itellä kuuluu myös olen tarkastanut ja kaikki kunnossa. Kawahan on tunnettu sen karheasta käyntiäänestään...

    • AP

      Käytetty huollossa, kilometrit pitää paikkansa, esim alla ensiasennusrenkaat, seisonut useita vuosia, mitä ei tarvitse uskoa jos ei halua.
      Äänestä sanoivat että Kawa on rikki jos ei siitä kuulu ylimääräistä :D

    • jorkkulajorkku

      Ei mun 95 70 tonnia ajettukaan noin kalkata kylmänä vaikka 6r onkin :)
      Luulisin et kannattais venttiilin välykset tsekata ja se nokkaketju, ei se tohon hajoo mut varoiksi!
      Tosiaan kawa on vainaa kohta kun ylimääräset sälinät häipyy, sama koskee vanhoja 1000gsxr suisukeja

    • 626

      Ei oman 636 ääni kovin nätti kylmänä ole ja samanlainen ääni kuuluu reilu 20000 vähemmän ajetusta. Kaikki huollot on tehty niinku pitää eli ominaisuus, ei vika :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe