kumpi oisi rahallisesti ja käytännölisesti parempi ostis nikon d7000 vai canon 60d ??? nikonia on kehuttu paremmaksi muta en tiädä
nikon d7000 vai cano 60d
1
95
Vastaukset
rungothan noissa ovat suurin piirtein samaa hintaluokkaa, canoni ehkä muutaman kympin halvempi.
itse vertailin ja pähkäilin kauan, myös tuota nikonia tutkiskelin ja paria muutakin.
päädyin kuitenkin sitten 60D:hen koska siinä oli hiukan enemmän sellaisia toimintoja mitä tiesin tarvitsevani.
nikonista en muista, mutta tuo canoni on kuitenkin hiukan enemmän pölysuojattu kuin 100 tai 1000 halvemmat sarjalaiset canonilta. olen ottanut harjoitusmielessä sillä noin 500 kuvaa kun opettelin käyttään sitä perusteellisesti ja hyvältä se kädessä tuntuu.
no tämä nyt ei ollut mikään asiantuntijatieto, kerroin vain kuinka päädyin tuohon kuuskymppiseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991