"Mä olen rotunainen,
ihan hyvänlainen.
En soita sulle suuta,
enkä hankalakaan oo..."
Eli kuten jo otsikostakin käy ilmi, etsimme rottweiler nartullemme urosta astutukseen.
Koiramme on rekisteröity lempeä jättiläinen.
Häpeäkseni pitää myöntää, ettei koiramme ole käynyt näyttelykehässä pyörähtämässä... Mielenkiintoa olisi toki, mutta en ehkä itse olisi kovin taitava koiraa kehässä esittämään.
Sellaista hyväluonteista, tervettä ja rekisteröityä urosta haemme.
Näyttelytulosta emme urokselta vaadi, mutta mukavahan se olisi.
Jälkeläisiä teetämme, jos lonkka ja kyynärä tulokset sekä MH kuvaus ovat omalla nartullamme ok.
Toivomme asiallisia viestejä.
Etsimme urosta astutukseen
4
140
Vastaukset
- ap.
Olisikohan tässä asiallinen vastaus kysymykseesi ja oikea reitti uroksen etsintään.
http://www.rottweiler.fi/sivu.php?s=jalostus#jalostusneuvonta - rouva.k
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! :)
Ilman muuta olemme tuonne yhteydessä!
Aivan uteliaisuuttani vain kokeilen ja tunnustelen, että millaisia urhoja täällä pyörii.
Saattaahan täälläkin olla joku hyvä vaihtoehto...
Ehkä. - -://
Hei! Ota yhteyttä s-postiini [email protected]. Tarkempia tietoja uroksesta ja yhteystiedoistani annan sitten siellä.
- -://
Uros on kuvattu terveeksi, sekä silmät peilattu, näyttelyissä käytetty, jalostustarkastettu ja luonnetestattu mahtavilla pisteillä. Uros on käytettävissä rekisteröidyille rottweiler-nartuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635