"Mä olen rotunainen,
ihan hyvänlainen.
En soita sulle suuta,
enkä hankalakaan oo..."
Eli kuten jo otsikostakin käy ilmi, etsimme rottweiler nartullemme urosta astutukseen.
Koiramme on rekisteröity lempeä jättiläinen.
Häpeäkseni pitää myöntää, ettei koiramme ole käynyt näyttelykehässä pyörähtämässä... Mielenkiintoa olisi toki, mutta en ehkä itse olisi kovin taitava koiraa kehässä esittämään.
Sellaista hyväluonteista, tervettä ja rekisteröityä urosta haemme.
Näyttelytulosta emme urokselta vaadi, mutta mukavahan se olisi.
Jälkeläisiä teetämme, jos lonkka ja kyynärä tulokset sekä MH kuvaus ovat omalla nartullamme ok.
Toivomme asiallisia viestejä.
Etsimme urosta astutukseen
4
159
Vastaukset
- ap.
Olisikohan tässä asiallinen vastaus kysymykseesi ja oikea reitti uroksen etsintään.
http://www.rottweiler.fi/sivu.php?s=jalostus#jalostusneuvonta - rouva.k
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! :)
Ilman muuta olemme tuonne yhteydessä!
Aivan uteliaisuuttani vain kokeilen ja tunnustelen, että millaisia urhoja täällä pyörii.
Saattaahan täälläkin olla joku hyvä vaihtoehto...
Ehkä. - -://
Hei! Ota yhteyttä s-postiini [email protected]. Tarkempia tietoja uroksesta ja yhteystiedoistani annan sitten siellä.
- -://
Uros on kuvattu terveeksi, sekä silmät peilattu, näyttelyissä käytetty, jalostustarkastettu ja luonnetestattu mahtavilla pisteillä. Uros on käytettävissä rekisteröidyille rottweiler-nartuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4143282Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1012455On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat622381Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12339Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll272065Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1921554Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel121362Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2031174Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,441142- 931061