Kumpi olisi järkevintä ostaa? Ensimmäistä kosketusnäyttöpuhelinta olisin ostamassa.. c7:ssa houkuttaa suuri muisti ja kamera. Toisaalta c5-03 olisi koht. halpa ja kait siinäkin se kamera mun käytöllä kelpais. Ja mitä ihmeen eroo on sillä kapasitiivisella ja resojollain kosketusnäytöllä? Kumpi parempi. Hermo menee kohta ku ei osaa päättää, molemmissa puhelimissä on hyviä ja huonoja puolia. Lähinnä myöskin mietityttää suo c7 että onko se sitten liian hieno puhelin? Ja miten se netissä käyminen sujuu kummassakin..
c5-03 vai c7???
5
106
Vastaukset
- 5230,.
Kumpi on parempi? C7 on parempi!Kapasitiivinen näyttö on hipaisu herkkä res.taas joutuu hiukan painamaan,kumpikin toimii hienosti käytännössä, halvemman c5-03 ostaja ei kaipaa kapasitiivistä kosketusnäyttöä koska ei tiedä että parempikin kosketus näyttö on olemassa(olen testannu),netti surffailu C7 on sujuvampaa lisäks suurempi näyttö on plussaa c7 näyttö näyttää isolta c5-03 rinnalla vaikka eroa on luvuissa vähän,valitsisin C7(jota olen kokeillu) jolla saa hyviä videoitakin..lisäksi kohta tuleva anna päivitys parantaa c7 entisestään,pysty qwerty,uusi nopea selain,nyt en itse osta c/n/e malleja vaan odottelen wp malleja ensin,mikäli ei rahasta kiikasta osta c7
Nokia C7. Siinä on 8 gigaa sisäistä muistia ja parempi kamera/Symbian 3.
- J
Heräsi kysymys tuosta kapsitiivisesta näytöstä se että kun vastaa puhelimeen niin reagoiko se näyttö sitten puhuessa posken kosketukseen? Ja voiko sitä käyttää esim. talvella hanskat kädessä ja joku tais mainita että se reagoi lämpötiloihin ja on siksi pakkasella huono???
- 5230,.
ei koska c7 on läheisyystunnistin,c5-03 ei ole etäisyystunnistinta ainaka tuotesel.mukaan,kun taas 5230 on etäisyystun.sehän sammuttaa näytön n.3-4cm päästä korvasta tms esteestä,
Taitaa se vähän reakoida. Mutta Kapasiteetillista näyttö ei reagoi jos sitä koskettaa vaikkapa hanskalla. Minulla on hyvin toiminut talvella Nokia N8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743