niin, me olemme mieheni kanssa ihan erilaisia. Arkea se ei hirveästi haittaa, mutta voi tätä loma-aikaa! Lapset ovat aikuisia ja nyt pitäisi löytyä yhteisiä juttuja. Mies kaipaa (vaikka ikääkin jo on), ympärilleen hälinää ja menoa ja meininkiä. Hän on hyvin sosiaalinen ja tykkää ottaa myös "kuppia" silloin tälloin. Jonkinlainen levottomuus asuu hänessä. Minä kaipaan rauhaa, nautin kyllä kahviloissa istuskelemisesta ja ihmisvilinän seurailemisesta esimerkiksi, vaan en halua alkaa juttuun joka paikassa. Olen vähän arka ja ujokin.Väsyn helposti olemaan sosiaalinen ja nukun reissatessa huonosti. Nyt tuntuu että lomastressi on päällä ja huomenna pitäisi taas lähteä, on myös syyllisyys siitä että ulkomaille en miehen toivomuksesta huolimatta jaksanut.HUOKAUS..ja kokemuksia/neuvoja..
aviopari/erilaisuus
EI eri teille..
0
156
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683