Etsin tässä hiljattain vuokra-asuntoa, ja laitoin lehteen ilmoituksen, jossa mainitsin olevani opiskelijatyttö. Kohta tuli soitto tuntemattomasta numerosta, ja miesääni kertoi hyvän yksiön olevan tarjolla. Vuokra oli kuitenkin opiskelijabudjetilleni turhan korkea, ja sanoin sen miehelle. Tähän hän vastasi vihjaavaan äänensävyyn, että asunto voisi olla juuri minulle edullinen, jos maksutavasta sovitaan.
Kieltäydyin välittömästi tarjouksesta, mutta jälkeenpäin olen alkanut miettimään tuota vuokran maksua luonnossa. Oikeastaan ajatus tuntuu hyvin kiihottavalta, ja jos vuokraisäntä on miellyttävä, ja itse olen sinkku niin miksipä ei? Mitä tuumaatte tästä ja jos on omia kokemuksia vuokranmaksusta/-perinnästä luonnossa, niin kertokaa toki.
Vuokranmaksu seksillä
20
3826
Vastaukset
- Mikael 32
Joo, kyllä itse ainakin voisin maksaa vuokrat luonnossa.
- Myyräkuume
Ahhh... maksu luonnossa, näitä naisten pieniä elämän etuuksia
- jfjfrjrjttr
jos olisin vuokran antajana mulle kävis hyvin tollanen ratkasu,en haluais mitään naintia enkä pervouksia vaan päästäsin tytön helpolla,..2krt kuussa 15min hellä hetki,..tarkoittaa käteenvetoa valkoiset kumi käsineet kädessä,vakoinen sairaanhoitaja työ takki päällä,roolisi olisi siis sairaanhoitaja ottamassa sperma näytettä,eli siis toivoisin hartaasti että löytäisin jonkun sairaanhoitajan tai siihen opiskelevan aikuisen naisen,.nämä tälläsiä fantasioita vaan mutta ihan mahdollisia toteuttaakin joskus kun vaan löytäis sen naisen joka haluis asua ilimatteeks
- Surkimuksia
Tällä raukalla ei ole edes vuokra-asuntoa, sossunkaan maksamaa. Puhumattakaan, että olisi oma, toinen asunto.
- 192039
Surkimuksia kirjoitti:
Tällä raukalla ei ole edes vuokra-asuntoa, sossunkaan maksamaa. Puhumattakaan, että olisi oma, toinen asunto.
saahan sitä ny fantasioida...onko sulta pois? löysää taas sitä nutturaa
- yksi kerta vai toine
Kokemukseta kerron, että sopimus seksipalvelusta joka tapahtuu vaikka kerran, niin... ei onnistu. Kyllä sen kanssa käy niin että sen ekan kerran jälkeen ei mene kahta vikkoa tai kahta kertaa kuukaudessa, kun se asia on uudelleen esillä.
Eikä seksiin liittyvistä asioista sovita paperilla.... Näin se on.
itse vaan pyysin palvelusta netissä, ja sain sen ekan kerran aika hrlposti ja kun olin yhteyksissä tähän naiseen sitten kuitenkin jatkuvammin, niin jonkin ajan päästä asia tapahtui uudelleen ja uudelleeen ja vielä parikin kertaa. Nainen sanoin ekaa kertaa suuniteltaessa sen olevan vain hänellekin kerran. - Pirjo 85
hoitsu tyttö ilmoittautuu ;)
- Millonka?
Mä voin tulla. Missä olis kämppä jne...?
- sankar uneton
Nykyiseen en koskisi, sinänsä ihan mukava heppu mutta ei silleen sytytä ja olen liian pahasti heterokin. Mutta jos olis miellyttävä vuokraemäntä ja itse olisin sinkku, niin miksi ei. Laittaisin varmaan ehdoksi, että käy sitten rahakin maksuna, jos rupean seurustelemaan kun olen kuitenkin uskollista tyyppiä.
- Hyvä kysymys
Olen asiaa miettinyt vähän toiselta kantilta .... mulla on vuokra-asunto, jota olen vuokrannut opiskelijoille. Ja mieleen on tullut että miten voisi ehdottaa että osan vuokrasta voisi hoitaa luonnossakin. Koska olen ihan hyvännäköinen nelikymppinen, tarjous sinänsä voisi jotakuta kiinnostaakin .... ehkä. Mutta en ole kehdannut taikka osannut asiaa esittää. Sinänsä mielessä ihan normaali seksi, mutta hemaisevan nuoren naisen kanssa ... Ja tuskin edes usein pystyisin....
- Simppa 25
Mikäpä siinä, jos yli 18 vee on, ja itelle käy. Tollasta samanlaista oli tuttavaperheen tyttärellekin ehdotettu, ei ollut käynnyt edes mielessä. Mielestäni ihan käypä ratkasu, jollei ole käteistä jolla maksaa vuokra muut kulut. Vuokraanhan sitä usein ne isoimmat osat rahoista menee. Tai näin mulla oli, söin näkkileipää ja join vettä, heh heh :-).
- VuokralleKämppä
Mitenköhän löytäisin jostakin nuoren naisen joka olisi asiasta kiinnostunut .... kämppiä mulla olisi parikin... toinen niistä Hesassa, toinen Kouvolassa
- omakotitalossa! ;)
jahas ja jos sitä oulun yläpuolelta joku neitonen tarvii asuntoa niin miksei sitä vois tarjota kun on tätä tilaa sen verran että vois ottaakkin vuokralaiseksi tytön/naisen! :)
Periaatteen tasolla tuo kuulostaakin ihan kivalta, mutta käytännössä en voi suositella. Mikäli nimittäin tuo vuokranantaja ei olekaan niin mukava, mitäs sitten? Jos sanot ettei jokin kelpaa, ja tarpeeksi rahaa ei ole, lennät kadulle tai tulet raiskatuksi. Ja jos tieto vuotaa ulos, sinua voidaan syyttää prostituutiosta.
Eli jättäisin tämänkin fantasiamatskuksi. Riskit kiristykseen ja muutenkin ovat hiukan liiat suuret.- sutte..
"jos tieto vuotaa ulos, sinua voidaan syyttää prostituutiosta" Niin voidaan syyttää. Ympäristö voi syyttää, mutta suomen virallinen oikeusjärjestelmä ei voi syyttää, koska suomen lain mukaan prostituutio ei ole rikollista.
sutte.. kirjoitti:
"jos tieto vuotaa ulos, sinua voidaan syyttää prostituutiosta" Niin voidaan syyttää. Ympäristö voi syyttää, mutta suomen virallinen oikeusjärjestelmä ei voi syyttää, koska suomen lain mukaan prostituutio ei ole rikollista.
"Joka lupaamalla tai antamalla välitöntä taloudellista arvoa edustavan korvauksen saa 9 tai 9 a §:ssä taikka 25 luvun 3 tai 3 a §:ssä tarkoitetun rikoksen kohteena olevan henkilön ryhtymään sukupuoliyhteyteen tai siihen rinnastettavaan seksuaaliseen tekoon, on tuomittava, jollei teko ole 8 a §:n mukaan rangaistava, seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä tuomitaan myös se, joka käyttää hyväkseen kolmannen lupaamaa tai antamaa 1 momentissa tarkoitettua korvausta ryhtymällä sukupuoliyhteyteen tai siihen rinnastettavaan seksuaaliseen tekoon sanotussa momentissa tarkoitetun rikoksen kohteena olevan henkilön kanssa.
Yritys on rangaistava."
On hiukan epäselva tuo minusta (kuka on seksikaupan kohde? Ostaja vai myyjä?) mutta tankattuani läpi moneen kertaan joudun toteamaan notta perhana, olet oikeassa. :D
Oppia ikä kaikki.
- katso peiliin
huono fantasia koko asia. eikä kukaan ole sen arvoinen, että tuolla tapaa hoitaa omat raha-asiansa.
tai joo.. joku narsisti, ja niitä on kyllä sitten kummassakin päässä vuokrasopimusta. - alussa hassua
Niin kyllä itseään arvostavan ihmisen pitää laittaa raja sille ettei millään seksillä maksa vuokraa,olet huora sillon.
Entäpäs jos satut rakastuunkin johonkin toiseen ukkeliin niin vaikeuksia tulossa,aletaan tarkisteleen vähän kuinka olet maksellut vuokraa ja heps kukkuu sullahan onkin vuokrarästiä.Sanokko siinä tilanteessa että pillulla olet osittain vuokraa maksellut. - kuitti vuokrasta
Jos maksaa vuokran seksillä, täytyy maksusta saada kuitti. Siihen ei toki kirjoiteta, että nn on maksanut tammikuun 2012 vuokran parilla panolla, vaan ihan normaalisti vuokrasumma ja että se on maksettu. Kun säilyttää kuitit, ei vuokranantaja voi myöhemmin väittää, ettei olekaan maksanut.
Huoraaminen on maailman vanhimpia ammatteja, jopa apinat ostavat seksiä.
Todennäköisesti ei ei ole viehättävä, ellei sitten pidä vanhemmista ehkä jopa kaljamahaisista miehistä.
Mutta siis homma menee niin, että ukko tulee 1-2 kertaa kuussa nussimaan sua, kunnes kyllästyy ja sitten lennät pihalle kämpästä ja se ottaa sinne jonkun toisen opiskelijatytön.
Todennäköisesti sillä on myös vaimo, joten olet tällöin myös rikoskumppanina petoksessa. Tuon on nääs erittäin hyvä ja turvallinen keino pettää. Ja miehelle toki intiimimpi kuin huorissa käynti. Tavallaan on oma vakiohuora.
Entäs jos alat itse seurustella? Pystytkö edelleen sitoutumaan huoraamiseen?
Joo omistan asuntoja ja olen miettinyt asiaa. En vaan usko, että toi toimii kovinkaan pitkään, joten ei se maksa vaivaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809